سه شنبه 26 اسفند 1382

دبير كل موتلفه و عدم تكذيب اتهامات، عباس كاكاوند

abbaskaka@yahoo.com

دبير كل موتلفه، در جديدترين مصاحبه هفتگي خود (مصاحبه هايي كه آقاي انبارلويي،زحمت نگارش و تدوين شان را بر عهده دارد) از همه چيز صحبت كرد به استثناي نهادي كه بايد در مقابل عملكرد آن پاسخگو باشد: كميته امداد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نگارنده چند روز پيش به صراحت موارد و ابهاماتي را در مورد فعاليت هاي كميته امداد، نوع ارتباط و تعامل كميته امداد با موتلفه، و بويژه جايگاه و نقش آن در ساختار مالي جناح راست مطرح كردم و اميد داشتم اكنون كه قرار بر «پيشرفت» است، مسوولين كميته امداد براي رفع اين ابهامات و تكذيب شان واكنش نشان دهند. چرا كه همگان به خوبي مي دانند «عدم تكذيب» در چنين مواردي معادل با «تاييد»بوده و معنايي جز آن ندارد.
نكارنده گام فراتر نهاده و به طور مشخص از برخي تخلفات و سواستفاده هاي مالي در كميته امداد خبر دادم (كمك 100 ميليون توماني به محمد رضا باهنر و كمك 20 ميليون توماني به امير محبيان و تامين مخارج و هزينه هاي جامعه اسلامي مهندسين و روزنامه رسالت.)
با اين وجود آقاي عسگر اولادي، در مصاحبه اخير با سكوت كامل از اين مساله گذشته و براي رد گم كردن به يك خبر (ورود اعضاي موتلفه به وزارت خارجه) كه «در سايت هاي اينترنتي امده بود» پرداختند!
خوب! اگر ايشان و اعضاي موتلفه اين خبر را درباره موتلفه در سايت ها ديده اند، حتما بايد خبر مربوط به كميته امداد را نيز ديده باشند! مگر اين آبادگران، نسل جديد و بسيار «پيشرفته» اي از اينترنت را اختراع كرده باشند كه حاوي يك فيلترينگ اساسي براي فساد مالي جناح راست است!
شايد هم استاندارهاي مالي موتلفه آنچنان بالاست كه 20 ميليون و 100 ميليون برايشان مبلغي نبوده و اهميت چنداني ندارد!

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5744

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبير كل موتلفه و عدم تكذيب اتهامات، عباس كاكاوند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016