سه شنبه 30 تير 1383

عسكر اولادي: آمريكا و اسراييل مي خواهند ما را 50 سال به عقب برانند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
حبيب الله عسكر اولادي- دبير كل حزب موتلفه اسلامي- در پايان نشست دبيران اين حزب گفت: مي خواهند ما را 50 سال به عقب برانند .
به گزارش خبرگزاري كار ايران,ايلنا, به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي,عسكر اولادي با اشاره به تهديدات آمريكا و اسراييل و بهانه جويي هاي استكبار جهاني در مورد فعاليت هاي هسته اي ايران تصريح كرد: ماجراجويي هاي محور شرارت در جهان باعث شده سطح تهديدات عليه ايران هر روز به رنگ تازه مطرح شود .
وي افزود : آنها رسما مي گويند بايد شما 50 سال به عقب برگرديد و از كاروان تمدن پيشرفت و تو سعه فاصله بگيريد, اين زور گويانه ترين حرفي است كه ممكن است گفته شود, ملت ما هرگز زير بار چنين زوري نخواهد رفت.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي در ادامه اظهار داشت: اخيرا آمريكايي ها ادعاي مضحك ارتباط ايران با القاعده را مطرح كردند, در حالي كه دنيا مي داند القاعده را آمريكايي ها به وجود آوردند و آنها هنوز با اين جريان در ارتباط مرموزي هستند .
وي افزود : جمهوري اسلامي نشان داده پاسخ به تهديدات و تبديل آنها به فرصت هاي تاريخي را دارد, آمريكا, اسراييل و انگليس بايد از تاريخ 25 ساله عمر پر بركت جمهوري اسلامي اين درس را آموخته باشند كه با زبان تهديد و خشونت با ما سخن نگويند .
عسكر اولادي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه برخي معتقدند كه اصلاحات جوانمرگ شده آيا اين تعبير را درست مي دانيد؟ گفت : اصلاحات نه از دوم خرداد 76 شروع شد و نه اول اسفند 82 پايان يافت, اصلاحات در روي زمين با نهضت انبيا (ع) و اولياي الهي شروع شد و تا ظهور مصلح كل بشريت امام زمان(عج) ادامه دارد, انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني ( ره) يك حركت اصلاح طلبانه بود كه مسير تاريخ بشر را به سوي اصلاح و سداد تغيير داد .
وي گفت : آنچه كه مرد آرزوهاي آمريكايي ها و اهداف آنها براي سر نگوني جمهوري اسلامي تحت پوشش اصلاح طلبي آمريكايي بود, به حمدالله مردم مامرز بين " اصلاح " و " افساد " را با مدد خداوند خوب مي شناسند واز حريم انقلاب خوب پاسداري مي كنند .
دبيركل حزب موتلفه, افزود : مجلس , رسانه ها و حوزه هاي علميه و نخبگان بزرگ حوزه و دانشگاه در راس اصلاحات قرار دارند, به رهبري حضرت ايت الله العظمي خامنه اي مسير اصلاحات را آن چنان كه امام (ره) در وصيت نامه سياسي الهي خود مشخص كرده اند, طي مي كنند .
از عسكر اولادي, در مورد راي اعتماد به شريف زادگان و تاسيس وزارت رفاه و تامين اجتماعي سوال شد . وي ضمن تبريك به شريف زادگان گفت :‌‏مساله رفاه و تامين اجتماعي براي شهروندان بزرگ ترين دغدغه امام (ره) و مسوولان جمهوري اسلامي بوده و هست .البته شايسته است دولت طبق برنامه, تصدي گري را سبك كند و اميد است شريف زادگان بتواند در زمينه رفاه و تامين اجتماعي اين اقدام را تسريع و تسهيل نمايند .
وي ادامه داد:جمهوري اسلامي ايران در تاسيس چنين وزارت خانه اي سياست حمايتي خود را بر سر كساني كه زير خط فقر زندگي مي كنند به گونه اي گسترش خواهد داد كه فقيري در جمهوري اسلامي باقي نماند, مجلس با دقت و رعايت مصالح ملي به شريف زادگان راي داد. اميدوارم ايشان بتوانند به اهداف از پيش تعيين شده و شرح وظايف اين نهاد مردمي برسند .


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عسكر اولادي, در پايان در مورد ترور يكي از رهبران حزب الله لبنان با اظهار تاسف و تاثر از اين رويداد, گفت : رژيم اشغالگر قدس پاي در راهي بي بازگشت گذاشته, شارون پس از ترور رهبران حماس فراغتي پيدا كرده است و خيال مي كند مي تواند با حزب الله تسويه حساب كند .
اين اقدامات تروريستي طبعا نتايج خود را خواهد داشت و شارون بايد منتظر پاسخ حزب الله باشد با اين همه آمريكايي ها از رژيم اشغالگر قدس حمايت مي كنند و باز شعار مبارزه با تروريسم مي دهند!.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10216

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عسكر اولادي: آمريكا و اسراييل مي خواهند ما را 50 سال به عقب برانند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016