چهارشنبه 4 شهريور 1383

دبير كل حزب موتلفه اسلامي: نجف اكنون آيينه تمام نماي قرائت آمريكايي ها از حقوق بشر و آزادي هاي فردي است، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
محمد نبي حبيبي، گفت : فجايع نجف دنياي اسلام را به سوگ نشانده است.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي در پايان نشست دبيران اين حزب با اشاره به ايام ماه رجب ميلاد حضرت علي (ع) و نيز مبعث رسول گرامي اسلام (ص) اظهار داشت: اشغالگران با فجايعي كه در نجف اشرف و هتك حرمت عتبات عاليات آفريدند، اعياد مسلمانان در ماه رجب را به عزا تبديل كرده اند و ما اكنون با تاثر شديد سوگمندانه ناظر تحولات عراق به ويژه حوادث نجف هستيم.
وي در ادامه افزود: پير و جوان عراقي، زنان و كودكان با دست خالي بيش از دو هفته است قدرتمندانه در برابر بزرگ ترين ارتش دنيا و پس مانده هاي خبيث ترين افراد حزب بعث صدامي مي جنگند و آن ها را به زانو در آورده اند.
دبير كل حزب موتلفه اسلاميبا بيان اينكه " مقاومت اسلامي و مردمي در نجف نشان مي دهد"،گفت: آنجا كه سخن از مردم است جباران و مستبدان حرفي براي گفتن ندارند.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حبيبي با اشاره به" ادعاهاي بوش مبني بر ايجاد دموكراسي و آزادي در عراق" ،تصريح كرد: مقاومت مردم نجف نشان داد آنچه آمريكايي ها در مورد دموكراسي و آزادي ادعا دارند چيزي جز به اسارت گرفتن يك ملت كشتار بي گناهان ويران ساختن خانه ها و به گلوله بستن زنان و كودكان و تخريب اماكن مقدس و اهانت به عقايد مردمي كه كشورشان تحت اشغال بيگانگان در آمده نيست.
وي در پايان خاطر نشان كرد: نجف اكنون آيينه تمام نماي قرائت آمريكايي ها از حقوق بشر و آزادي هاي فردي است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11275

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبير كل حزب موتلفه اسلامي: نجف اكنون آيينه تمام نماي قرائت آمريكايي ها از حقوق بشر و آزادي هاي فردي است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016