پنجشنبه 20 فروردين 1383

پرده برداري از لوحي افشاگرانه در برابر سفارت آلمان در تهران، خبرگزاري مهر

به زودي در مقابل سفارت آلمان در تهران، از لوحي که معرف دولت برلين به عنوان عامل جنايات شيميايي رژيم صدام است، پرده برداري خواهد شد.
يک منبع مطلع با اعلام اين خبر به خبرنگار خبرگزاري "مهر"، گفت که در اين لوح از دولت آلمان و برخي از مقامات اين کشور به عنوان عامل جنايات شيميايي رژيم صدام نام برده شده است.
همين منبع افزود: جمعي از مجروحان جنگ تحميلي که در جريان دفاع مقدس بر اثر حملات شيميايي رژيم مضمحل شده صدام دچار جراحات عميق و جبران ناپذيري شده و همچنان از عوارض اين سلاحها رنج مي برند، اين لوح را تهيه کرده و قصد دارند آن را در برابر سفارت آلمان نصب کنند.
وي همچنين گفت: مجروحان شيميايي ، شهرداري منطقه 12 تهران را از اين موضوع مطلع کرده و خواستار مساعدت شهرداري دراين زمينه هستند.
اين منبع تاکيد کرد که شهرداري منطقه 12 تهران در حال بررسي موضوع است و احتمال موافقت با آن وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين حال يک عضو شوراي اسلامي شهر تهران نيز در اين زمينه به خبرگزاري "مهر" گفت: که براساس اسناد موجود، دولت آلمان يکي از تهيه کنندگان اصلي سلاحهاي شيميايي عراق است و دستگاه قضايي بايد با تشکيل يک دادگاه ويژه، مقامات آلماني را محاکمه کند.
واعظي آشتياني عضو هيات رييسه شوراي اسلامي شهر تهران از اقدام جانبازان شيميايي براي نصب لوح افشاگرانه در برابر سفارت آلمان نيز جانبداري کرد و گفت که ساير اعضاي شوراي شهر نيز از اين اقدام حمايت مي کنند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6287

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرده برداري از لوحي افشاگرانه در برابر سفارت آلمان در تهران، خبرگزاري مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016