پنجشنبه 27 فروردين 1383

لغو حکم اعدام کبرا رحمانپور خواست مردم ایران است! نامه سرگشاده منوچهر ماسوري به آيت الله شاهرودي

به هر سایت و روزنامه داخل و خارج سر بزنی، نامه یا اطلاعیه ای در رابطه با خواست لغو حکم اعدام کبرا، خواهی دید. مردم ایران در سراسر جهان، کانون ها و انجمنهای حقوق بشر و مدافع انسانیت، فعالانه در تلاش هستند که این حکم غیر عادلانه و غیر انسانی لغو شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

یکی از نامه هایی که از طرف مردم در روزنامه ها چاپ می شود، نامه یک جوان زندانی خطاب به مینا دختر بزرگ مقتول. این زندانی با زبانی ساده توضیح می دهد که چگونه او امثال کبرا قربانی فقر و بی عدالتی در جامعه می شوند. در گوشه ای از نامه می نویسد :( ا گر كبري‌ آدم‌ كشته‌، بذار بهت‌ بگم‌: كبري‌ خيلي‌ چيزها را كشته‌ كه‌ به‌ نظرم‌ از تمام‌ عالم‌ ارزششون‌ بيشتر هست‌. كبري‌ دلش‌ را كشته‌ تا چيزي‌ بيشتر از فقر و بي‌پولي‌ نخواد، كبري‌ احساسش‌ را كشته‌ تا بيشتر از فقر و گرسنگي‌ چيزي‌ احساس‌ نكنه، کبری مهمترین چیزش را، جوانی اش را با همه احساسات پاکش و همه وجودش را کشته است.)‌. چشم‌هايش‌ را كشته‌ تا چيزي‌ بيشتر از بدبختي‌ و بيچارگي‌ را نبينه‌.

جناب آقای محمد هاشم شاهرودی!

قربانیان جامعه ایران خیلی بهتر از هر وکیل و قاضی در جهان، کبرا را درک می کنند و با او همدرد هستند. مردم ایران خواست روشن خود را مبنی بر لغو حکم اعدام کبرا، در اشکال مختلف اعلام کرده اند. شما مسؤل و مؤظف هستید که به خواست انسانی مردم ایران گردن نهید. شما می توانید و باید در این پرونده دخالت کنید و با برپا کردن یک دادگاه تجیدید نظر، رای به لغو این حکم بدهید. مردم این خواست را مصرانه از شما می خواهند.

مردم شریف و آزاده!

در هر کجایی ای کره خاکی زندگی می کنید، برای نجات جان کبرا صدی اعتراض خود را بلند کنید. حداقل کاری کی می توانید، بکنید، فرستادن یک نامه به فاکس و یا ایمیل رییس قوه قضاییه، آقای شاهرودی است. نامه های خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

آيت الله محمد هاشمي شاهرودي رییس قوه قضائيه

فاكس: 98 21 879 6671
اي-ميل: lrjpr@iranjudiciary.com

با احترام منوچهر ماسوری هماهنگ کننده کمپین بین المللی مبارزه برای لغو حکم اعدام در ایران

www.apdi.net

a-mail: lagve_edam4@hotmail.com

tel:+46 736999114

+46 730296558

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6452

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لغو حکم اعدام کبرا رحمانپور خواست مردم ایران است! نامه سرگشاده منوچهر ماسوري به آيت الله شاهرودي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016