دوشنبه 12 مرداد 1383

عباس عبدي: از اين پس سكوت نخواهم كرد، مگر آن كه مجدداً از حداقل امكانات حقوقي محروم شوم، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
در پي سخنراني "جواد منصوري" ؛ مشاور وزير امور خارجه در روز 8 تيرماه 83 در همايش " كالبد شكافي جريان نفاق در دهه شصت " و درج اين سخنان در خروجي ايلنا ، "عباس عبدي" يكي از كساني كه نام او در اين سخنراني ذكر شده ، صبح امروز توضيحي براي "ايلنا" ارسال كرده است .
متن كامل نامه عباس عبدي به شرح ذيل مي‌‏باشد ؛

با سلام و احترام
در مرخصي اخير خود خبر (كد 109429)‌‏ مورخ 8/4/1383 آن خبرگزاري محترم را در مورد سخنراني آقاي جواد منصوري مطالعه كردم كه چون جمله‌‏اي درباره بنده داشت ، لازم دانستم توضيح مختصري را جهت چاپ و انتشار به نحو مشابه تقديم حضور دارم .
آقاي منصوري در خصوص جريانات منتهي به 7 تير و ترور مرحوم قدوسي و نفوذ منافقين در تمام بخش‌‏هاي كشور توضيح مي‌‏دهد كه "فرمانده اين افراد (يعني ترور كنندگان) سعادتي بود و يكي از آنها به نام زرمشت در جريان عباس عبدي , رابط عبدي با انگليس بود و با دستگيري او از كشور فرار كرد.
1) چون آقاي منصوري قصد تاريخ نگاري داشته‌‏اند ، توضيحاً عرض مي‌‏شود كه سعادتي قبل از ترورهاي 7 تير و ترور مرحوم قدوسي زندان بود و اعدام شد و اصولاً نمي‌‏توانسته فرمانده مجريان اين جنايات باشد . البته فرمانده بعدي هم حتماً مثل او بوده ، ولي خوب به لحاظ تاريخ‌‏نگاري بايد رعايت كرد .
2) آن فرد نفوذي هم نامش زرمشت نبود ، بلكه زري‌‏باف بود و در ارگان مربوط به آقاي منصوري نفوذ كرده بود و فكر هم نمي‌‏كنم كه رابط آنها با انگليس بود , زيرا منطقي نيست كه يك نفر نفوذ كننده در ارگان‌‏ها را رابط با يك سفارتخانه نمايند , البته آموزه‌‏هاي اطلاعاتي آقاي منصوري احتمالاً حكم ديگري دارد .
3) اگر آقاي زرمشت يا هر نام ديگر رابط سعادتي بود كه نمي‌‏ماند تا بعداً رابط ديگري شود , همان موقع يا دستگير مي‌‏شد يا فرار مي‌‏كرد , كه البته آقاي زري‌‏باف فرار كرد.
4) آن كسي كه گفته‌‏ايد فرار كرد (پس از بازداشت من) اسمش "حقيقي" است و نه "زرمشت" ، اتهامش هم رابط سفارت‌ انگليس بودن نيست و اصولاً فرار نكرده , اگر آقاي منصوري يا هر فرد صاحب قدرتي تضمين دهد كه بخشنامه اخير‌‏الصدور رئيس قوه قضائيه در مورد وي كاملاً رعايت شود و از حداقل حقوق متهم برخوردار باشد , من به شما قول مي‌‏دهم كه در اولين فرصت به وطن خود مراجعه خواهد كرد .
5) آنكه گفته شده رابطه من با سفارت فخيمه !! است ، فقط دو حرف اول اسمش با آقاي زرمشت موهوم مشترك است و اصولاً در زمان آقاي سعادتي (25 سال قبل) وي حتي نمي‌‏توانسته به مدرسه برود . وي منشي تحريره روزنامه است , و زحمتي هم كه براي من كشيد ؛ ارائه درخواستم براي اخذ ويزا (به دعوت انجمن اسلامي دانشجويان اروپا) بود و من بر خلاف آقايان چون عادت به رفتن و ويزا گرفتن نداشتم , لذا اين زحمت را ايشان متقبل شد كه هنوز هم از خجالت وي در نيامده‌‏ام و به اين وسيله از ايشان تشكر و عذرخواهي مي‌‏كنم كه برايش زحمت درست شده است !
6) عجب دستگاه اطلاعاتي خوشمزه‌‏اي داريم كه رابط با سفارت انگليس را 25 سال اجازه داده كه در مملكت بچرخد و بعد هم فرار كند! جل‌‏الخالق!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جناب آقاي منصوري با اين توضيحات دقيق و تاريخي كه مربوط به حال حاضر است, چگونه مي‌‏توانند تاريخي واقعي ارائه كنند تا نسل جوان را نسبت به جريان نفاق آگاه نمايند . ضمناً اگر آقاي منصوري اطلاعي غير از آنچه كه در بالا نقد شد ، در خصوص ارتباط من با سفارت انگليس دارند و رابط آن را هم مي‌‏شناسند , توصيه مي‌‏كنم حتماً آن را به دست‌‏اندركاران پرونده تحويل دهند تا بلكه چيزي براي بودن ، در پرونده‌‏اي باشد كه مثل قلب كودك پاك است ! و اگر آقاي منصوري يا روزنامه‌‏هايي كه اين مطلب را چاپ كردند , اندكي ؛ حتي اندكي شجاعت رسيدگي و پيگيري و نيز حميت مذهبي و ملي دارند , اعلام دارند تا مطالب منتشر نشده‌‏ام را تقديم‌‏شان كنم تا پس از خواندن و پيگيري آن برايشان روشن شود كه تاريخ چيست , حقيقت چيست و خادم و خائن چه كساني هستند.
ضمناً حدود 20 ماه است كه نتوانسته‌‏ام به مطالبي كه ناجوانمردانه عليه من نوشته شده جواب دهم , از اين پس سكوت نخواهم كرد مگر آن كه مجدداً از حداقل امكانات حقوقي محروم شوم.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10584

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عباس عبدي: از اين پس سكوت نخواهم كرد، مگر آن كه مجدداً از حداقل امكانات حقوقي محروم شوم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016