چهارشنبه 14 مرداد 1383

نماينده مجلس هفتم: عنوان" کوتوله سياسي" به آقاي احمدي‌‏نژاد نمي‌‏چسبد، ايلنا

نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: ائتلاف خط امام و رهبري در زمان مناسب مانند انتخابات مجلس به کار مي افتد، بنابراين ديگر نيازي به تشکيل کارگروه از سوي نمايندگان مجلس نيست.
غلامرضا مصباحي مقدم نماينده تهران در گفت و گو با خبرنگار " ايلنا" در خصوص تشکيل کارگروه ها از سوي مجلس براي انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: بحث تشکيل چنين کارگروه هاي بين نمايندگان مطرح نبوده و ما معتقديم؛ با وجود ائتلاف خط امام و رهبري، نيازي هم به فعاليت نمايندگان براي انتخابات رياست جمهوري نيست.
وي همچنين در خصوص تصميم مجمع نمايندگان استان تهران براي تشکيل 30 دفتر در 30 منطقه تهران گفت: اين تصميمي است که از قبل گرفته شده و ربطي به انتخابات رياست جمهوري ندارد.
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز همچنين خاطر نشان کرد: اين دفاتر براي ارتباط مستمر بين نمايندگان و موکلان خود است.
مصباحي مقدم در پاسخ به سوالي مبني بر بيان عدم شرکت" کوتوله هاي سياسي" در انتخابات از سوي حزب موتلفه اسلامي، تصريح کرد: اگر مقصود اين عنوان دکتر احمدي‌‏نژاد باشد که هنوز ايشان به عنوان کانديداي آبادگران تعيين نشده است، اين عنوان به آقاي احمدي نژاد نمي چسبد.
وي تصريح کرد: آقاي احمدي نژاد اگرچه عضو موتلفه نيست اما هم خط آنهاست و بعيد است اين جمله را در مورد ايشان گفته باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مصباحي مقدم با بيان اين که طرح مباحث مربوط به انتخابات رياست جمهوري و تعيين کانديدا زود هنگام است، خاطر نشان کرد: اگر قراراست براساس شايسته سالاري تصميم گيري شود؛ اکنون مرحله تعيين معيارها و نيازهاي جامعه و انطباق آن با افراد است نه تعيين کانديداي مشخص.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10659

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نماينده مجلس هفتم: عنوان" کوتوله سياسي" به آقاي احمدي‌‏نژاد نمي‌‏چسبد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016