شنبه 31 مرداد 1383

هشدار به مردم ایران، پیام ابوالحسن بنی صدر به مردم ایران

موقعیت آرمانی ، موقعیتی است که کشور ، از بیرون ، تهدید به تجاوز نشود . با انقلاب که گل را بر گلوله پیروز کرد ، ایران چنین موقعیتی را بدست آورد . اگر قرار بر اجرای اصول آزادی و استقلال بود ، این موقعیت دیر پا می شد . اما در امریکا ، قدرتمدارها نیاز داشتند جامعه آمریکا یی روانشناسی پرهیز از مداخله را که فرآورده شکست در ویتنام بود از دست بدهد و روانشناسی مداخله گری پیدا کند . در ایران ، ملاتاریا
می خواست قدرت را قبضه کند ، گروگانگیری ، مدار بسته ای را بوجود آورد که در آن ، جنگ 8 ساله بر گروگانگیری افزون شد و دو دسته قدرتمدار ، یکی در آمریکا و دیگری در ایران ، به هدف خویش رسیدند و سنگین ترین بها را ملت ایران پرداخت .
امروز ، بار دیگر ، ایران در موقعیتی است که اگر بهانه سازی نشود ، از بیرون تهدید به تجاوز نمی شود . یعنی مدار باز است . مدار باز ، استبداد را بی محل می کند و در معرض انحلال قرار می دهد . از این رو است که مافیایی نظامی – مالی به وحشت افتاده و با تمام توان می کوشند ، ایران را گرفتار مدار بسته ای با آمریکا و اسرائیل کنند . اینک در مرحله تهدید کردن و تهدید شدن هستند . همانسان که ملاتاریا آلت فعل گروگانگیری و جنگ 8 ساله و صدام دستیار آمریکا و انگلیس در تجاوز به عراق شدند ، مافیای نظامی – مالی نیز دارند کار تهدید های متقابل را به بمباران نقاطی از خاک ایران و مجازات هایی می کشانند که شورای امنیت می تواند مقرر کند .
آقای خاتمی می گوید : اگر پرونده اتمی به شورای امنیت برود ، بهای آن را مردم ایران خواهند پرداخت . همزمان ، " وزیر " دفاع , امریکا و اسرائیل را تهدید به " جنگ پیشگیرانه " می کند . آیا آقای خاتمی نمی داند که مسئول او است و بر او است که نگذارد ، بحران سازان ، بهای بقای استبداد خویش را به مردم ایران تحمیل نکنند ؟
طرفه اینکه ، در پی سخن او ، می گویند مردم بی چیز ایران ، چیزی ندارند بابت بهای بحران سازی اقتدار گرایان بپردازند . اما آیا وقتی بهایی به سنگینی بهای گروگانگیری و جنگ 8 ساله را پرداخت این مردم چیز دار بودند ؟ مردم عراق که ربع قرن گرفتار جنگ ، ویرانی و مرگ هستند ، چیز دارند ؟

مردم ایران !
از چه رو چنین بهت زده نظاره گر جنایتها ، فسادها و خیانت های مافیای نظامی – مالی شده اید ؟ از چه رو از تجربه گروگانگیری و جنگ 8 ساله که نسلی را بر باد داد و مافیاها را حاکم بر هستی شما کرد ، پند نمی گیرید ؟ حق دانستن ، حق هر انسان است . اگر از قرآن ، تنها این حق را آموخته بودید که به تکرار ، خاطر نشان می کند ، گرفتار استبداد و سلطه خارجی نمی شدید . آیا آنقدر از این حق غافلید که به فکر سئوال کردن نیز نمی افتید ؟ شما مردم ایران ، نباید بدانید نیاز کشور به " برنامه اتمی سری " چیست ؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نباید بپرسید چه مقامی ، و چرا تصمیم به اجرای این برنامه گرفته است ؟ بدستور چه کسی در مقام نمایندگی از ایران ، به دنیا ، دروغ می گویند ؟ چه کسانی ، مسئله " برنامه اتمی " را بوجود می آورند و آن را دستمایه تبدیل بحران سیاسی به بحران نظامی می کنند ؟ نمی بینید که ربع قرن است ، مغزها از کشور می روند و استبدادیان می گویند : مهم نیست ، ما زیاد داریم ! نفت پیش فروش می شود ، سرمایه ها می گریزند ، در برابر ، جنگ و ویرانی می آید ؟
شگفتا ! چگونه می گذارید بهترین فرصتها را که باید برای برخاستن و به حاکمیت مافیاهای نظامی – مالی پایان دادن ، مغتنم بشمارید ، رایگان در اختیار مافیاها می گذارید تا برای شما بحران بسازند و کارش را به جنگ بکشانند ؟
مردم آمریکا ، مردم دنیا ، بدانند آقای بوش و همدست او شارون دروغ می گویند . چرا که در واقع تهدید به جنگ آنها، گرفتن فرصت عمل از مردم ایران و دادن آن به مافیاهای نظامی – مالی است . بر وجدان جهانی است که نگذارد ، بوش و بلر و شارون و خامنه ای ، ماجرای عراق را در ایران تکرار کنند و بر ایرانیان آزاده است که وجدان جهانی را نسبت به بحران سازی جنایتکارانه حساس کنند .

30 مرداد 1383 ابولحسن بنی صدر

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11112

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار به مردم ایران، پیام ابوالحسن بنی صدر به مردم ایران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016