چهارشنبه 4 شهريور 1383

دادگاه اعضاي انجمن صنفي كارگران خباز سقز برگزار نشد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران
دادگاه برخي اعضاي انجمن صنفي كارگران خباز شهرستان سقز كه قرار بود روز يك شنبه در شعبه يك دادگاه انقلاب سقز برگزار شود، به علت عدم حضور قاضي پرونده برگزار نشد.
" محمد شريف"، وكيل اعضاي انجمن صنفي كارگران خباز شهرستان سقز، در گفت و گو با خبرنگار حقوقي ايلنا، با اعلام اين مطلب افزود: عدم برگزاري اين دادگاه براي ما غير منتظره بود.
وي در خصوص نحوه دستگيري موكلان خود گفت: بازداشت موكلانم در روز جهاني كارگر صورت گرفت و اين در حالي بود كه آن ها براي برگزاري مراسم از مسوولين مربوطه درخواست مجوز مي كنند كه از صدور مجوز و هم چنين اعلام مخالفت هم امتناع مي شود؛ اما چون اعلام مخالفت نيز نشده بود، موكلانم اقدام به دعوت مردم جهت برگزاري مراسم روز جهاني كارگر مي كنند و عده اي از دعوت شدگان در محل گرد هم مي آيند.
وي افزود: قبل از اين كه موكلان من به محل برگزاري مراسم برسند، آن ها را با وضعيت نا هنجاري بازداشت مي كنند كه اين نوع بازداشت مغايرت صريح با آئين دادرسي كيفري دارد؛ بعد از اين ماجرا عده اي از اين افراد را آزاد مي كنند و 7 نفر آنان را نيز تحويل اداره كل اطلاعات كردستان داده و تحت بازجويي قرار مي دهند و نهايتا باقرار هايي تا 200 ميليون تومان آزاد مي شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريف با اشاره به اين كه وقتي پرونده هاي موكلانم را مطالعه كردم، با اتهامات جديدي در پرونده مواجه شدم، تصريح كرد: اتهام جديد مندرج در پرونده، ارتباط با جريان " كومه له" عنوان شده است؛ علاوه بر آن شركت در تجمع غير قانوني هم جزو موارد اتهامي است كه به نظر من اتهام بي پايه و اساسي است؛ چون اصلا تجمعي برگزار نشده بود.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11249

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه اعضاي انجمن صنفي كارگران خباز سقز برگزار نشد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016