پنجشنبه 5 شهريور 1383

شيرين عبادي: عده‌اي با تهديد مي‌خواهند من فعاليت‌هاي خود را كنار بگذارم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
شيرين عبادي از تهديد خود توسط افرادي در روزهاي اخير خبر داد و اعلام كرد: مراتب را به مراجع انتظامي اطلاع داده است.

شيرين عبادي، رييس كانون مدافعان حقوق بشر به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت:‌ طي ده روز گذشته دو بار ميله آهني ورودي منزل ما را شكستند؛ بدون اينكه هيچ نوع سرقتي صورت گرفته باشد كه مراتب جهت پيگيري به مقامات انتظامي اطلاع داده شده است و نكته جالب اينكه از مدت‌ها قبل به وسيله نامه و تلفن تهديداتي صورت مي‌گرفت كه مراتب اطلاع داده شد و از طرف نيروي انتظامي براي مدتي حفاظت ويژه‌اي نيز منظور شد.

وي گفت: خوشبختانه مدتي اين تهديدات تمام شده بود اما از 10 روز گذشته 2 بار علي رغم كنترل‌هايي كه مي‌شود، ميله آهني درب منزل ما شكسته شده و من اين را حمل بر اين مي‌كنم كه كساني‌كه اين كار را كردند قصد دارند به اين صورت به من بفهمانند كه من حتي در منزل خود نيز ايمن نيستم و هدف نوعي تهديد است براي اينكه من از فعاليت‌هاي قانوني خود دست بردارم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عبادي افزود: از آن‌جا كه تمام افعال و گفتار من منطبق با قوانين و بر اساس عدالت‌خواهي است، طبيعي است كه اين تهديدات تاثيري در كار من نخواهد گذاشت و معتقدم كه بدون خواست خدا برگي از درخت نمي‌افتد؛ بنابراين با اعلام مراتب به مراجع انتظامي و هشدار به اينكه عده‌اي مايلند كه من دست از فعاليت بكشم بايد بگويم اين تهديدات خوشبختانه در من تاثيري ندارد زيرا آنچه من انجام داده و مي‌دهم بر مبناي قانون است حال اگر اجراي قانون عده‌اي را خوش نمي‌آيد، مساله‌اي است كه به خود آنها مربوط است.

عبادي اظهار داشت: من شخصا كساني‌كه مرتكب اين اعمال شده‌اند را نمي‌شناسم و نمي‌دانم كه آيا اساسا به گروه يا دسته‌اي تعلق دارند و يا خير و اگر دارند چه طرز تفكري دارند و اين را به مراجع انتظامي و مسوولان كشف جرم واگذار مي‌كنم.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11290

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شيرين عبادي: عده‌اي با تهديد مي‌خواهند من فعاليت‌هاي خود را كنار بگذارم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016