يكشنبه 8 شهريور 1383

رفسنجاني: اگر احساس شود وجود من لازم است لحظه‌اي درنگ نمي‌كنم، فارس

خبرگزاري فارس: اكبر هاشمي رفسنجاني در مورد حضور در انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري گفت: آرزوي قبلي من اين است كه شاهد چنين وضعيتي نباشم، اما اگر احساس شود كه به وجود من براي انقلاب و نظام در هر مقطع و مصدري لازم است، لحظه‌اي درنگ نخواهم كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام امروز اين مطلب را در ديدار با مسئولين اتحاديه انجمنهاي اسلامي دانش آموزي در پاسخ به سوال دانش آموزان بيان كرد.
وي در ابتداي اين ديدار با تبريك ميلاد اميرمومنان علي(ع) و با تسليت سالگرد شهادت شهيدان رجايي و باهنر، گفت: دانش آموزان پايه اساس مديريت نظام در آينده هستند و انقلاب و اسلام از ميان دانش آموزان به خوبي سرباز گيري مي‌كند.
هاشمي رفسنجاني با بيان اينكه نيروهاي صالح، اصلي‌ترين سرمايه‌هاي ملت‌ها و كشورها هستند، افزود: به هر مقدار كه پايه‌هاي علمي و اخلاقي نسل جوان را تقويت كنيم، به همان ميزان براي آينده سرمايه‌گذاري كرده‌ايم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به سند چشم انداز بيست ساله تصريح كرد: در اين برنامه استراتژيك، علم و فن محور و موتور حركت هستند كه نقش دانش، آموزش، دانش آموزان، دانش آموختگان و اساتيد به عنوان مولد علم، نقش كليدي و حياتي است.
هاشمي رفسنجاني با اشاره به حضور موفق و بي‌نظير زنان در صحنه‌هاي علمي و فني بعد از انقلاب اظهار داشت: رژيم سابق عليرغم شعارهاي فريبنده، اكثر خانم‌ها را خانه‌نشين كرده بود اما انقلاب اسلامي بر اساس تعاليم اسلامي و قرآني به خانم‌ها بها داده است.
وي در ادامه باور نسل نو و جوانان را كه مي‌توان روي پاي خود ايستاد و در تمامي زمينه‌ها مستقل بود را از دستاوردهاي انقلاب دانست و افزود: امروز ديگر جوانان ما دروازه تمدن مبتذل غرب را الگوي توسعه و پيشرفت نمي‌دانند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنان خود به برنامه غربي‌ها براي حذف تعاليم اسلامي از دروس عمومي مقاطع آموزشي كل جهان اسلام اشاره كرد و گفت: البته پايگاه انقلاب كه دين است، ذاتاً محكم است و بايد با رفع مشكلات و با هوشياري و برنامه مانع از گسست نسل جديد با نسل قبل شد.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين در پاسخ به سوالي در مورد تكنولوژي هسته‌اي اظهار داشت: دانش هسته‌اي جزو منافع حياتي ماست و به هيچ قيمت آن را از دست نخواهيم داد.
هاشمي رفسنجاني با بررسي اقدامات آمريكا و اشغال گران در منطقه كه منجر به شكست آنان شد، اظهار داشت: شاهد هستيم اقدامات آمريكا موجب تشديد بحران در منطقه و فراگير شدن موج تروريسم در جهان شد.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: آمريكا پس از شكست در اهداف خود جهت تقويت اسراييل و به يغما بردن نفت عراقي ها، مستأصل گونه به نجف لشگركشي كرد كه باز هم با شكست روبرو شد.
بر اساس اين گزارش به نقل از روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در ابتداي اين ديدار «محمد جواد حاج علي اكبري» نماينده مقام معظم رهبري در اتحاديه انجمن اسلامي دانش آموزان گزارشي از فعاليت‌ها و اقدامات انجام شده اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش آموزان و برنامه‌هاي در دست اقدام ارائه كرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11421

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: اگر احساس شود وجود من لازم است لحظه‌اي درنگ نمي‌كنم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016