سه شنبه 26 آبان 1383

دادگاه سعيد مطلبي برگزار شد ؛ محمدعلي دادخواه: اميدوارم حکم تبرئه موکلم صادر شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

جلسه رسيدگي به اتهامات سعيد مطلبي؛ پدر سينا مطلبي روزنامه نگاري که به خارج از کشور عزيمت کرده است، صبح امروز در شعبه 1159 مجتمع قضايي فرودگاه برگزار شد.

محمدعلي دادخواه؛ وکيل سعيد مطلبي در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" با اعلام اين مطلب گفت: در جلسه دادگاه اعلام کرديم که اصولا برداشت دادسرا خلاف قانون است، به علت اين که اگر مي‌‏خواستند آقاي سينا مطلبي از کشور خارج نشود، وظيفه وتکليف قانوني دادسرا بود که در اين موضوع اقدام کند نه اين که پدر او در خصوص موردي که اصلا تکليف قانوني او بود، متخلف باشد.
وي افزود: اعلام کرديم آقاي سينا مطلبي با گذرنامه قانوني از مرز قانوني و بليط قانوني ايران را ترک کرده است و هيچ کدام از اين ها جرم نيست، اگر دادگستري و قوه قضاييه مايل بود که سينا مطلبي ايران را ترک نکند، مبادرت به ممنوع الخروج کردن وي مي‌‏کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دادخواه گفت: دور از اصول است که تقصير و اشتباه دادسرا را به گردن پدر متهم بياندازيم با توجه به شخص بودن جرم و مجازات و با عنايت به تفسير به نفع متهم اين اقدامات هيچ کدام مبنا و وجهه قانوني ندارد.
وکيل سعيد مطلبي در ادامه اظهار داشت: در جلسه دادگاه تقاضاي برائت موکلم را ارايه کردم که اميدوارم حکم تبرئه موکلم صادر شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14464

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه سعيد مطلبي برگزار شد ؛ محمدعلي دادخواه: اميدوارم حکم تبرئه موکلم صادر شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016