چهارشنبه 2 دی 1383

تحقيق و تفحص از قوه قضاييه به تصويب كميسيون حقوقي و قضايي مجلس هفتم رسيد، خبرگزاري فارس

نايب رئيس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس با اعلام اين خبر و با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز كميسيون حقوقي و قضايي مجلس گفت:‌ پس از اينكه نمايندگان خواستار تحقيق و تفحص از قوه قضاييه بخشهايي از آن را اصلاح كردند كميسيون وارد راي گيري شد و با اكثريت آراء، تحقيق و تفحص از قوه قضائيه مورد تصويب كميسيون قرار گرفت.
نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي افزود: اين مصوبه كميسيون تقديم هيات رئيسه مجلس مي‌شود و طبق نوبت براي تصويب در صحن علني مجلس شوراي اسلامي قرار خواهد گرفت.
محورهاي تحقيق و تفحص از قوه قضائيه كه در آبان ماه از سوي بيش از 130 نفر از نمايندگان درخواست شده بود را بررسي نحوه اجراي تدابير مقام معظم رهبري در احكام و رهنمودهاي ايشان خطاب به قوه قضائيه، بررسي عملكرد سازمان بازرسي كل كشور، سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائيه، سازمان ثبت اسناد و املاك، سازمان زندانهاي كشور، نحوه رسيدگي به پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي و بررسي عملكرد مجتمع قضايي مبارزه با مفاسد اقتصادي تشكيل مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده مردم دشتستان و از طراحان اين تحقيق و تفحص درباره دليل انجام آن گفته بود: در اين تحقيق و تفحص بايد مشخص بشود كه آقاي شاهرودي رئيس قوه قضائيه ويرانه‌‌اي را تحويل گرفته چه اقدامي انجام داده، آيا وضعيت قوه قضائيه بهبود يافته و يا بدتر شده است؟

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15831

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تحقيق و تفحص از قوه قضاييه به تصويب كميسيون حقوقي و قضايي مجلس هفتم رسيد، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016