چهارشنبه 2 دی 1383

حداد عادل: عزل دبیر جشنواره ایران زمین و مدیر کل ارشادخوزستان از توافقات نمایندگان و وزارت ارشاد است، مهر


رییس مجلس شورای اسلامی ، عزل دبیر جشنواره ایران زمین ومدیر کل ارشاد خوزستان را از توافقات صورت گرفته در نشست مشترک کمیسیون فرهنگی و نمایندگان خوزستان با معاون هنری و معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی اعلام کرد .
به گزارش خبرنگار پارلمانی "مهر"، غلامعلی حداد عادل در آغاز جلسه علنی امروز مجلس با اعلام این مطلب معرفی معاون هنری اداره کل ارشاد خوزستان و همچنین رییس فرهنگ و ارشاد اهواز به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری را از دیگر توافقات این جلسه برشمرد و افزود : همچنین ممنوعیت دائمی فعالیت گروه اعزامی ارمنستان در ایران و ممنوعیت گروه هنری ایرانی متخلف در جشنواره ازیکسال اجرای برنامه ، اهتمام به برگزاری جشنواره تئاتر منطبق با موازین شرعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با دعوت از هنر مندان متعهد در شهرستان اهواز و نظارت دقیق و فعال بر جشنواره های آتی در این جلسه مورد موافقت قرار گرفت .

به گفته رییس مجلس در صورت جلسه تنظیم شده در این نشست مشترک با مسوولان وزارت ارشاد در کمیسیون فرهنگی آمده است ، بدیهی است که عذر خواهی وزیر فرهنگ از مردم شریف و مسلمان ایران و بویژه مردم شهید پرور خوزستان تسکینی بر خاطر آزرده مردم است .

حداد عادل همچنین در آغاز جلسه علنی امروز مجلس ، با تبریک ولادت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) و حضرت عیسی مسیح (ع) گفت : امید واریم پیام صلح و محبت مسیح (ع) در رفتار دولتهای کشورهای مسیحی حاکم شود .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با اشاره به سخن منسوب به حضرت مسیح (ع) مبنی بر اینکه "اگر کسی بر گونه راست توسیلی زد گونه چپت را عرضه کن "
گفت : این حرف چه اندازه با رفتار دولتهایی که در اروپا دختران 11 ساله مسلمان را به خاطرداشتن یک روسری که به هیچ کس آسیب نمی رساند اخراج می کنند و آمریکا که به بهانه صلح ، عراق و افغانستان را به خاک و خون می کشد ، مغایرت دارد .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15832

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حداد عادل: عزل دبیر جشنواره ایران زمین و مدیر کل ارشادخوزستان از توافقات نمایندگان و وزارت ارشاد است، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016