دوشنبه 5 بهمن 1383

مجوز نشست دفتر تحكيم شرق كشور علي رغم حضور دكتر معين لغو شد

همايش انجمن هاي اسلامي دانشجويان دانشگاه هاي شرق كشور كه قرار بود در روزهاي 11 و 12 بهمن ماه در دانشگاه تربيت معلم سبزوار برگزار گردد، از سوي هيات نظارت دانشگاه مجوز لازم را اخذ نكرد.

اين همايش قرار بود با حضور اعضاي شوراي مركزي انجمن هاي اسلامي دانشجويان عضو دفتر تحكيم وحدت طيف علامه از استان هاي شرق كشور(استان هاي خراسان، سيستان و بلوچستان، كرمان ويزد) و با هدف انسجام تشكيلاتي در آستانه انتخابات رياست جمهوري برگزار گردد.

شايان ذكر است كه دكتر معين وزير مستعفي علوم، تحقيقات و فن آوري و كانديداي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري از مدعوين اين همايش بود. دكتر معين پيش از اين آمادگي خود را براي حضور در اين نشست اعلام كرده بود.

اين در حالي است كه انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم سبزوار به عنوان ميزبان اين همايش، حضور دكتر معين را به منزله حمايت از كانديداتوري ايشان در انتخابات رياست جمهوري نمي داند. بنا به دستور كار اين نشست دكتر معين قرار بود در جلسه پرسش و پاسخي دلايل خود را مبني حضور در انتخابات رياست جمهوري در شرايط حاضر و راهكارهاي عملي خود در صورت پيروزي در اين انتخابات را اعلام نمايد.


تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين پيش از اين انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تربيت معلم سبزوار هدف از برگزاري اين همايش را انسجام تشكيلاتي در ميان مجموعه انجمن هاي شرق كشور دانسته و اعلام نموده بود كه قصد هيچ گونه موازي سازي در برابر دفتر تحكيم وحدت در دستور كار خود ندارد.

اسامي انجمن هاي دعوت شده به اين همايش به قرار زير بود:

1. باهنر كرمان

2. بيرجند

3. پيام نور سيستان و بلوچستان

4. پيام نور فريمان

5. پيام نور مشهد

6. تربيت معلم سبزوار

7. چابهار

8. رفسنجان

9. زابل

10. سيرجان

11. سيستان و بلوچستان(زاهدان)

12. علوم پزشكي بيرجند

13. علوم پزشكي زابل

14. علوم پزشكي سيستان و بلوچستان

15. علوم پزشكي مشهد

16. علوم پزشكي يزد (صدوقي)

17. فردوسي مشهد

18. موسسه غير انتفاعي خيام مشهد

19. موسسه غير انتفاعي سجاد مشهد

20. يزد

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17370

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجوز نشست دفتر تحكيم شرق كشور علي رغم حضور دكتر معين لغو شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016