دوشنبه 30 خرداد 1384

3 مادر زندانيان اعدام شده دهه 60 خواستار خاتمه اعتصاب غذاي زرافشان و گنجي شدند

به فرزندان گرامی مان ناصر زرافشان و اکبر گنجی

اعتصاب غذای شما و تجمع مردم در مقابل زندان اوین، ما را به روزهای قبل از انقلاب و اعتصاب غذای زندانیان سیاسی برای احقاق حقوق از دست رفته شان و اعتصاب غذای ما خانواده ها در دادگستری برای کمک به موفقیت این اعتصاب غذا انداخت. ما را به روزهای وحشت سال های شصت باز گرداند. هر روز که برای ملاقات می رفتیم، انتظار خبری دهشت انگیز زانوهایمان را سست می کرد. تجمع ما در کنار دیوارهای زندان اوین که فرزندان مان در پشت دیوارهای آن شکنجه و اعدام شده بودند، بسیار حزن انگیز بود.

فرزندان عزیزمان،

ما بسیاری قربانی در راه آزادی مردم ایران نثار کرده ایم، دیگر بس است. ما تحمل مصیبتی دیگر را نداریم. هر چند ما عمیقاٌ به تصمیم فرزاندنمان احترام می گذاریم، اما فکر می کنیم که اگر فرزندانمان زنده بودند می توانستند منشاء اثراتی به مراتب بیشتر باشند. ما از فرزندان شهیدمان نخواستیم که به اعتقادات انسانی شان پشت کنند، از شما نیز نمی خواهیم. ما در کنار شما برای تحقق این اهداف ایستاده ایم. ما تنها از شما می خواهیم به اعتصاب غذای خود خاتمه دهید. ما انتظار داریم تا دستان گرم شما را در دستانمان بفشاریم و شما را در کنار خودمان داشته باشیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ناصر عزیزما روز شماری می کنیم که از زندان رها شوی و در دادخواهی فرزندانمان وکیل ما باشی. در محاکمه ای که از عدالت در آن خبری نیست، و اکبر عزیز تو را نیاز داریم تا همراه با ما، دردهای ناگفته امان را بگویی. اینها را از ما دریغ نکنید.

با قلبی سرشار از محبت

مادر بهکیش ، مادر لطفی ، مادر معینی

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24861

فهرست زير سايت هايي هستند که به '3 مادر زندانيان اعدام شده دهه 60 خواستار خاتمه اعتصاب غذاي زرافشان و گنجي شدند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016