شنبه 11 تیر 1384

مدير مسوول روزنامه شرق: مطبوعات ادبيات متناسب با شرايط را در پيش بگيرند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مدير مسوول روزنامه شرق گفت: مطبوعات در شرايط فعلي بايد وظيفه اطلاع‌‏رساني خود را با ادبيات متناسب با شرايط انجام دهند.
مهدي رحمانيان در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به يكدست شدن حاكميت، گفت: در شرايط كنوني وظيفه مطبوعات خطيرتر شده است اما بايد كار خود را با ادبيات متناسب با شرايط انجام دهند.
وي، اشكال اساسي مطبوعات را در هشت سال گذشته مخاطب‌‏سنجي دانست و گفت: مخاطب مطبوعات در اين سال‌‏ها طبقه متوسط به بالاي جامعه بود اما مطبوعات هيچ تلاشي نكردند كه مخاطب متوسط به پايين را نيز جذب كنند.
مدير مسوول روزنامه شرق تصريح كرد: مطبوعات در انتخابات گذشته در جذب مخاطب هميشگي خود موفق بودند و حتي توانستند كساني را به پاي صندوق‌‏هاي راي بكشانند كه هيچ وقت راي نمي‌‏دهد اما نتوانستند تاثيري بر طبقه متوسط به پايين جامعه داشته باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با تاكيد بر اينكه بايد نهضت فرودستان را جدي بگيريم، گفت: وقتي عرصه براي فعاليت مطبوعاتي تنگ مي‌‏شود بايد به لايه دوم ادبيات روي آوريم زيرا راديكال شدن فضا كوتاه‌‏مدت است و بايد خود را در اين شرايط حفظ كرد.
رحمانيان درباره نقش خاتمي در جامعه پس از دوران رياست جمهوري گفت: خاتمي جز محبوبترين چهره‌‏هاي تاريخ ماست و مي‌‏تواند نقش محوري خود را همچنان حفظ كند.
وي ادامه داد: اين موضوع بستگي به شخص خاتمي دارد كه محوريت يك جريان اجتماعي را در دست بگيرد و يك تشكل غيردولتي ايجاد كند يا در راس يك جريان سياسي قرار بگيرد اما به هر حال وي همچنان تاثيرگذار است و توانسته است پس از هشت سال مسووليت، محبوبيت خود را حفظ كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدير مسوول روزنامه شرق: مطبوعات ادبيات متناسب با شرايط را در پيش بگيرند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016