سه شنبه 1 شهریور 1384

دبيراول سفارت ايران در دمشق: هيچ‌‏گونه اعتراضي از سوي دولت‌‏سوريه درباره نحوه‌‏استقبال از اسد در تهران نشده است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سفارت جمهوري اسلامي ايران در سوريه خبر تسليم يادداشت اعتراض‌‏آميز دولت سوريه به ايران درباره نحوه استقبال از بشار اسد را شديدا تكذيب كرد.

دبيراول سفارت ايران در دمشق در گفت و گو با خبرنگار سرويس ديپلماتيك خبرگزاري كار ايران" ايلنا" گفت: چنين خبري اصلا با عقل جور در نمي‌‏آيد.

غضنفر ركن‌‏آبادي با بيان اين كه با توجه به روابط راهبردي و استراتژيك صميمانه دو كشور، چنين خبري غيرعقلاني است، گفت: سوري‌‏ها از سفر به ايران عنوان اولين كشوري كه با رئيس‌‏جمهوري جديد كشورمان ديدار كردند، بسيار خوشحال بودند.

وي افزود: آنها از احمدي نژاد كه اجازه انجام اين سفر را در اين برهه كه تهديدات و فشارهاي مشتركي برضد دو كشور وجود دارد، بسيار تشكر كردند و از انجام سفر بسيار راضي بودند.

پيش از اين برخي منابع خبري اعلام كرده بودند كه منابع ديپلماتيك از تسليم يادداشت اعتراض‌‏آميز دولت سوريه به وزارت خارجه ايران در خصوص نحوه استقبال از بشار اسد، رئيس جمهوري اين كشور در تهران خبر مي‌‏دهند، سوري‌‏ها در اين يادداشت هفت صفحه‌‏اي كه به مقامات ايران ارائه و ناخرسندي خود را از نحوه استقبال از اسد در خيابان فلسطين و برخي بي‌‏برنامگي‌‏ها در جريان سفر وي به تهران اعلام كرده‌‏اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016