چهارشنبه 6 مهر 1384

حسين الله‌‏كرم: طرح لوايح دوقلو و ارائه آن به مجلس ششم براندازي پنهان بود، ايلنا

حسين الله‌‏كرم از فعالان جريان حزب‌‏الله گفت: وقتي سران و مسوولين نظام به دو مولفه ساده‌‏زيستي و عدالت محوري روي آورند، حكومت اسلامي شكل خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار "ايلنا" الله كرم طي سخناني در جمع تعدادي از دانشجويان دانشكده فني دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران جنوب با بيان پيشينيه‌‏اي از چگونگي آغاز جنگ تحميلي به روند تحولات داخلي كشور پس از جنگ اشاره كرد و با بيان اين كه آمريكا همواره سعي داشته است در تحولات داخلي كشور مداخله كند و كشور را از سير روند طبيعي خودش باز دارد، گفت: از سال 78 روندي در كشور تحت عنوان واتيكانيزه كردن در كشور آغاز شد كه هدف آن فرستادن رهبري به قم و تبديل كردن رهبري به جايگاهي نمادين و نمايشي بود.
وي گفت: قصه اين جريان اين بود كه از 17 تير 78 تا 28 مرداد همان سال رهبري را به قم بفرستد و جمهوري اسلامي با حاكميت فقيه را به چيزي همانند جمهوري اسلامي در پاكستان تبديل كنند، در همان زمان جريان دانشجويان كوي و دانشجونماها و اراذل و اوباش با شروع حركت خود سه روز تهران را به دست گرفتند و قصد داشتند با اين حركت خود انقلاب لاله‌‏اي آمريكا در منطقه را اجرايي كنند.
وي كليد خوردن جريان اصولگرا در كشور را همان زمان دانست و گفت: از همان موقع جريان اصولگرا از طرف نيروهاي ارزشي براي جلوگيري از بروز چنين جرياناتي كليد خورد و موفق شد كه جلوي اين واتيكانيزه كردن را بگيرد.
الله‌‏كرم معتقد است: پس از ناموفق بودن طرح براندازي آشكار، براندازي پنهان آغاز شد و اولين حركت در اين راستا طرح براندازي پارلماني و آن هم با ارايه طرح‌‏هاي دوقلويي بود كه به جهت محدود كردن قدرت ولايت فقيه و تحت عنوان افزايش اختيارات رييس‌‏جمهوري ارايه شد كه هدف آن نيز تبديل كردن قدرت فقيه به يك نماد سمبليك همچون جايگاه پادشاه انگليس بود.
حسين الله كرم كه به دعوت از مكتب فاطميون نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه آزاد در دانشكده فني واحد جنوب سخن مي‌‏گفت، با بيان اين كه هم اكنون آمريكا در فكر محصور كردن ايران است و فكر حمله نظامي به اين كشور را در سر مي‌‏پروراند، گفت: آمريكا قصد داشت پس ازحمله به افغانستان و عراق، اخراج سوريه از لبنان و سوق دادن عربستان و سوريه به كودتاهايي نظامي در چند سال آينده، جنگي را عليه ايران سازماندهي كند.
وي با اشاره به اين كه با روي كار آمدن جريان اصولگرا در كشور از اسفند80 و پس از آن در دو انتخابات ديگر با دو خواست عدالت‌‏خواهي و ساده زيستي تحت عنوان" دولت اسلامي" معادلات و تاكتيك هاي غرب را برهم ريخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

الله‌‏كرم وجود چهار حركت را در تفكر سياسي انقلاب يادآور شد و نخستين گام اين حركت را تشكيل نظام سياسي تحت عنوان "جمهوري اسلامي" ناميد.
وي سپس به دولت اسلامي به عنوان گام دوم اشاره كرد و گفت: وقتي سران و مسوولين نظام به دو مولفه ساده‌‏زيستي و عدالت محوري روي آورند، حكومت اسلامي شكل خواهد گرفت.
اين عضو فعال جريان حزب الله دو مرحله آخر را ايجاد كشور اسلامي با كمك مردم و در نهايت زمينه سازي براي ظهور ناميد.

Copyright: gooya.com 2016