چهارشنبه 18 آبان 1384

"بازتاب" رفع توقيف شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

سايت بازتاب با دستور قضايي رفع توقيف شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، صبح امروز و با دستور مقام قضايي، سايت بازتاب كه چندي پيش توقيف شده بود، رفع توقيف شد و از اين پس مي‌تواند به فعاليت خود ادامه دهد.

پيش‌تر عنوان شده بود كه اين سايت به علت شكايت شوراي عالي امنيت ملي توقيف شده است.
-----------------------

مطلب سايت بازتاب درباره رفع توقيف اين سايت:

دادگاه عمومي تهران، حكم دادستاني، مبني بر توقيف و انسداد سايت «بازتاب» را لغو كرد.

بنا بر اين گزارش، شعبه 1060 دادگاه عمومي تهران، طي حكمي، قرار توقيف موقت و انسداد صادرشده از سوي شعبه اول بازپرسي كاركنان دولت را مبني بر توقيف موقت و انسداد سايت خبري «بازتاب»، لغو كرد.

قاضي محمدخاني، رئيس دادگاه شعبه 1060 تهران، با استناد به نامه شماره 7328/د/84 مورخ 23/7/1384 دبير شوراي عالي امنيت ملي مبني بر توقف پيگيري شكايت اين شورا از سايت «بازتاب»، حكم رفع توقيف و انسداد سايت «بازتاب» را صادر كرد.

پيش از اين، دادستاني تهران از الصاق نامه مذكور به پرونده خودداري كرده بود كه پس از استعلام دادگاه از دبيرخانه شوراي عالي امنيت ملي، نامه مذكور مجددا به دستگاه قضائي ارائه شد.

گفتني است، هفته گذشته يكصد تن از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، طي نامه‌اي به رئيس قوه قضائيه، با اعتراض به تخلف دادستان تهران در توقيف غيرقانوني سايت «بازتاب»، خواستار رفع توقيف اين سايت شده بودند. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز طي نامه‌اي به دادسراي كاركنان دولت، خواستار رفع توقيف سايت «بازتاب» شده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به اين ترتيب، سايت «بازتاب» پس از گذشت چهار هفته، از امروز چهارشنبه 18 آبان 84، فعاليت خود را از سر مي‌گيرد.

با توجه به احتمال تأخير در رفع فيلترينگ سايت «بازتاب»، بينندگان اين سايت مي‌توانند از آدرس www.baztab.ir براي دسترسي به محتويات آن استفاده كنند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"بازتاب" رفع توقيف شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016