جمعه 16 دی 1384

عشرت شایق: منتظر نیش های علیخانی هستم، آفتاب

آفتاب: عضو کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص اظهارات منتشر شده وی که گفته می شد در دانشگاه بین المللی قزوین بیان کرده است گفت: سخنرانی من اواخر آذرماه انجام شد اما از 5 دی ماه پروژه انعکاس صبحت هایم شروع شد.


عشرت شایق ضمن بیان این مطلب گفت: ابتدا احساس کردم خبر درست تنظیم نشده و به همین خاطر سکوت کردم اما بعد متوجه شدم محمد علیخانی نماینده قزوین به دلیل اینکه من اعتبارنامه و صلاحیتش را برای ورود به مجلس هفتم زیر سؤال بردم عصبانی شده و صبر کرده در جای مناسب علیه من کار کند.
وی با تأکید بر اینکه سخنانش در دانشگاه قزوین تحریف شده و گزینشی بوده اظهار داشت: متاسفم که علیخانی برای تکثیر نوارهای کاذب سخنرانی من هزینه پرداخت کرده و خرج روی دست خودش گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 9 نوار کاذب از سوی علیخانی به دست همکاران من رسیده سؤال کرد، مگر علیخانی مسؤول سخنرانی های بنده است؟
نماینده تبریز در رابطه با اعتبارنامه علیخانی گفت: من در این باره یک کار قانونی کردم اما تکثیر این نوار نشان می دهد که بعد از چندین ماه هنوز عصبانیت علیخانی تمام نشده است.
شایق گفت: من هنوز روی همان حرف های خودم در مورد صلاحیت فردی وی هستم و اگر ایشان هم می تواند کار قانونی انجام دهد با طیب خاطر از آن استقبال می کنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بیان اینکه علیخانی در این کار تنها نیست و یکی از نمایندگان تبریز (الف – الف) هم با ایشان همکاری می کند گفت:‌ علیخانی بهتر است نگران سخنان و محتوای سخنرانی های من نباشد چون این نگرانی باعث سلب آرامش وی می شود ضمن اینکه از همکار تبریزی ام نیز تقاضا دارم نگران سخنان من نباشد.
شایق افزود: در حوزه انتخابیه قزوین آنقدر مطالبات و نیازهای مردم زیاد هست که نماینده این حوزه برای رفع آنها گام بردارد و از وقت کنترل مجامع سخنرانی امثال بنده برای حوزه انتخابیه اش استفاده کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ از این به بعد منتظر نیش های علیخانی هستم چون زمانی که به صلاحیت فردی اش اعتراض کردم پای هزینه هایش نیز ایستاده ام.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عشرت شایق: منتظر نیش های علیخانی هستم، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016