یکشنبه 30 بهمن 1384

"حزب‌الله ايران" سال آينده منتشر مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


سخنگوي حزب‌الله ايران گفت: نشريه‌ي حزب‌الله ايران در بيست و هفتم فروردين مصادف با هفدهم ربيع‌الاول تولد پيامبر اكرم(ص) منتشر مي‌شود.


مجتبي بيگدلي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با اشاره به اين‌كه پيش‌شماره‌هاي روزنامه‌ي حزب‌الله ايران در سال 1384 منتشر شده است افزود: روزنامه‌ي حزب‌الله ايران از 27 فروردين به صورت روزانه و دائم منتشر خواهد شد.


وي همچنين با بيان اينكه كنگره‌ي حزب‌الله ايران در اوايل سال 1385 برگزار خواهد شد، ادامه داد: محوريت كنگره‌ي حزب‌الله ايران بررسي قضيه‌ي هولوكاست خواهد بود و در اين ارتباط شخصيت‌هاي صاحب‌نظر از مجامع بين‌آلمللي و جهان اسلام در اين كنگره سخنراني خواهند كرد.


بيگدلي همچنين با با بيان اين كه " در جهان غرب براي كساني كه در مورد قضيه‌ي هولوكاست سخنراني و يا تحقيق كرده‌اند مشكلاتي بوجود آمده است" گفت: دفتر حقوقي حزب‌الله ايران آمادگي دارد تا از حقوق اين افراد در سطح بين‌المللي دفاع كند. چندي پيش در روزنامه‌ي اشپيگل آلمان مقاله‌اي در ارتباط با واقعه‌ي هولوكاست نوشته و آن واقعه مورد نقد و بررسي قرار گرفت. حال با توجه به منابع خبري به نظر مي‌رسد كه اين نويسنده مورد تهديد قرار گرفته است. ما از همين‌جا اعلام مي‌كنيم كه مسووليت جان اين روزنامه‌نگار بر عهده‌ي دولت آلمان است.


سخنگوي حزب‌الله ايران در ادامه به تشكيل كارگروه‌هايي در اين تشكل در ارتباط با ماهواره‌ي خيبر اشاره كرد و گفت: در اين راستا ما تاكنون با چندين كانال بين‌المللي جهت پوشش برنامه‌هاي خود صحبت كرده‌ايم كه با يكي از آن‌ها به نظر مي‌رسد كه به توافق برسيم. خط و مشي شبكه‌ي ماهواره‌يي خيبر در راستاي معرفي معارف اهل بيت و تشيع است و اين شبكه خط مشي سياسي نخواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي به عدم راه‌اندازي شبكه‌ي صبا نيز اشاره و ابراز عقيده كرد: آن شبكه داراي خط و مشي سياسي بود، البته براي ما نيز مصوبات شوراي عالي امنيت داراي اهميت است ولي سعي خواهيم كرد در راه‌اندازي شبكه‌ي خيبر كه هدفش شناساندن معارف اهل بيت است، مقامات شوراي عالي امنيت را قانع كرده و اهداف و سياست‌هاي آن‌ها را نيز مدنظر قرار دهيم.


وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر صدها رسانه در سطح بين‌الملل وجود دارند كه چهره‌ي اسلام را مخدوش مي‌كنند و حال به نظر مي‌رسد كه نياز باشد شبكه‌هايي در جهت دفاع از اسلام و شناساندن اهل بيت ايجاد شود.


وي گفت: كارگروهي نيز در ارتباط با ايجاد خبرگزاري حزب‌الله تشكيل شده و انشاءالله فعاليت‌هاي ما در اوايل سال 1385 نتيجه خواهد داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"حزب‌الله ايران" سال آينده منتشر مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016