یکشنبه 6 اسفند 1385   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طرح "تشديد مجازات ورود به حريم خصوصی افراد و تهيه و توزيع‌کنندگان سی‌دی‌های مستهجن تا مرز اعدام" به دستگاه قضايی ابلاغ شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

عضو کميسيون اجتماعی مجلس با اعلام اين که طرح تشديد مجازات تهيه و پخش‌کنندگان سی‌دی‌های مستهجن و ورود به حريم خصوصی اشخاص، پس از تصويب در کميسيون اجتماعی و صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تاييد شورای نگهبان رسيد، گفت: طرح فوق جهت اجرا به قوه قضاييه ابلاغ شده است.

موسی‌الرضا ثروتی در گفت‌وگو با خبرنگار « پارلمانی » ايسنا افزود: چندی پيش مقرر شد تا کميسيونی برای بررسی موضوع از نظر قانونی تشکيل شود که در نهايت با همکاری کميسيون قضايی طرحی مبنی بر تشديد مجازات تهيه‌کنندگان و توزيع‌کنندگان سی‌دی‌های مستهجن و ورود به حريم خصوصی اشخاص حتی تا مرحله اعدام، تهيه و در کميسيون اجتماعی مجلس به تصويب رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نماينده مردم بجنورد با اشاره به اين که يک فوريت اين طرح در صحن علنی مجلس به تصويب رسيد،‌ خاطرنشان کرد: طرح فوق در صحن علنی مجلس مجددا مورد بررسی و جهت اجرا به تصويب رسيد.

به گفته وی طرح تشديد مجازات با اين افراد حتی تا مرحله اعدام، با تصويب در صحن علنی مجلس و تاييد شورای نگهبان به قانون تبديل شده و جهت اجرا به قوه قضاييه ابلاغ شده است.





















Copyright: gooya.com 2016