شنبه 23 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افشين پيروانی: پرسپوليس شايسته پيروزی بود، بازيکنان فکر رضايت نامه را از سر بيرون کنند، ايسنا

- گزينه‌های داخلی و خارجی را برای تغيير کادرفنی مدنظر دارم

سرمربی تيم فوتبال پيروزی تهران بازی شاگردانش را در برابر پاس همدان ستود و تيمش را شايسته برد در اين بازی دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در همدان، افشين پيروانی پس از برد ۳ بر صفر در مقابل پاس همدان عملکرد شاگردانش را خوب ارزيابی کرد و افزود: در اين بازی شاهد دو نيمه متفاوت از تيم پرسپوليس بوديم که در نيمه اول نسبتا ضعيف تر عمل کرديم ولی در ادامه بازی و در نيمه دوم بازيکنانم توانستند با انجام وظايف خود به نحو احسن پاس را در خانه خود شکست دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تصريح کرد: در اين بازی بازيکنانم حرفه ای کار کردند و در نيمه دوم با پرس حريف از خط دفاعی نبض بازی را در دست گرفته و تيم پاس را که در خانه خود بسيار خوب نتيجه می گيرد و برای حريفان خطر ساز می شود را شکست دادند.

وی در خصوص صحبت هايی که در هفته های اخير در مورد پژمان نوری و رفتن او از پرسپوليس شنيده می شد، گفت: صحبت های گذشته را بايد فراموش کرد و نوری در اين بازی نشان داد که يکی از بهترين های تيم پرسپوليس است و با علاقه فراوان برای تيم پرسپوليس در زمين دويد.

پيروانی با اعلام اين مطلب که اميدوارم تا زمانی که در پرسپوليس هستم اين تيم باخت نداشته باشد تصريح کرد: هر تيمی که در مقابل ما بازی می‌کند بسيار با انگيزه و با قدرت ظاهر می شود ولی ما تمام تلاش خود را می کنيم تا با بردهای پی در پی به صدر جدول نزديک شويم.

وی در خصوص اضافه شدن مهره جديد به پرسپوليس خاطرنشان کرد: ما نمی توانيم مهره جديد بگيريم و احتياج به هيچ بازيکن ديگری در تيم نداريم و در اين بين به هيچ بازيکنی نيز رضايت نامه نمی‌دهيم، بازيکنان بايد فکر رضايت نامه را از سرخود بيرون کنند.

پيروانی در ادامه افزود: در هفته های آينده در کادر فنی تيم تغييرهايی را خواهيم داشت و چند گزينه داخلی و خارجی نيز در نظر گرفته ام که به کادر فنی تيم افزوده می شوند.

وی در خصوص برنامه‌های کادر فنی برای حضور در ليگ قهرمانان آسيا تصريح کرد: با شروع کار و تعيين نفرات کادر فنی به دنبال اين هستيم تا برنامه ای را برای تيم و حضور قدرتمند در بازيهای جام باشگاه های آسيا داشته و خود و بازيکنان تيم را برای حضوری هر چه قويتر در اين بازی ها آماده کنيم.





















Copyright: gooya.com 2016