چهارشنبه 14 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۰ درصد از قرارداد بازيکنان پرسپوليس کسر شد، مهر

شکست تيم فوتبال پرسپوليس برابر مقاومت سپاسی شيراز باعث شد تا با نظر هيئت مديره اين باشگاه ۱۰ درصد از رقم قرارداد سرخپوشان کسر شود.
به گزارش خبرنگار مهر، تيم فوتبال پرسپوليس در سی امين هفته از رقابتهای ليگ برتر روز گذشته برابر مقاومت سپاسی با نتيجه ۲ بر يک شکست خورد تا سرخپوشان عملا شانس قهرمانی در ليگ هشتم را از دست بدهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حسين هدايتی رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اين موضوع گفت: براساس تصميمی که اتخاذ شده است به دليل اين شکست ۱۰ درصد از رقم قرارداد کليه بازيکنان و اعضای کادر فنی کسر خواهد شد.

رئيس هيئت مديره پرسپوليس ادامه داد: با اين حال اين فرصت را برای بازيکنان و کادر فنی باقی گذاشتيم که در صورت صعود پرسپوليس به مرحله دوم رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا تدابيری خواهيم انديشيد که اين رقم جبران شود.

هدايتی با اشاره به روند نزولی تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان کرد: عصر امروز فيلم ديدار برابر مقاومت سپاسی شيراز را به همراه اعضای کادر فنی مشاهده خواهيم کرد و در صورتيکه که به اين نتيجه برسيم که بازيکنی در انجام وظايفش کوتاهی کرده است قطعا با او به شدت برخورد و حتی اخراجش خواهيم کرد.





















Copyright: gooya.com 2016