شنبه 4 آذر 1385

گفت و گوی ۴۵ دقيقه ای زهرا اميرابراهيمی با گاردين: به من گفت، کاری می کنم نتوانی سرت را بلند کنی! انتخاب

خبرگزاری انتخاب : زهرا امير ابرهيمی در گفت و گويی ۴۵ دقيقه ای با «گاردين» گفت که برای اولين بار، سر و صدای انتشار اين فيلم را از همکارانم شنيدم.وی گفت که نامزد سابقش که وی را به «کينه توری» متهم کرد، با تکنيک های استوديويی، برای تخريب موقعيت حرفه ای وی، اين فيلم را منتشر و با تيراژ وسيع در سطح کشور منتشر کرده است.


خبرگزاری انتخاب : زهرا امير ابرهيمی در گفت و گويی ۴۵ دقيقه ای با «گاردين» گفت که برای اولين بار، سر و صدای انتشار اين فيلم را از همکارانم شنيدم.

به گزارش خبرنگار سرويس بين الملل خبرگزاری «انتخاب»، گاردين با اشاره به اينکه «اين هنرپيشه با حجاب کامل و مانتو با خبرنگاش گفت و گو کرده»، نوشت: زهرا امير ابرهيمی که صدها هزار نسخه از فيلم جعلی منتسب به وی در نقاط مختلف کشور پخش شده، گفت که نامزد سابقش که وی را به «کينه توری» متهم کرد، با تکنيک های استودويی، برای تخريب موقعيت حرفه ای وی، اين فيلم را منتشر و با تيراژ وسيع در سطح کشور منتشر کرده است.

وی افزود: من اقرار می کنم که چهره ی فردی که در آن فيلم بازی می کند، شبيه من است.

گاردين مدعی می شود که «نامزد سابق اين هنرپيشه ۲۵ ساله سينما و تلويزيون اتهامات را پذيرفته است.»

اين متهم با بيان اين که «اين فيلم در خانه ام فيلمبرداری شده» در ادعايی عجيب گفته که «فکر اين کار برای اولين بار به ذهن اميرابراهيمی خطور کرده است و بعدا هم توسط خود او در سطح کشور پخش شده است.»

از سوی ديگر، زهرا امير ابراهيمی می گويد: پس از آن که، رابطه با نامزدم را يک سال پيش به دليل «خيانت» به هم زدم، او من را تهديد کرد و به گفت که «کاری خواهم کرد که از خجالت، نتوانم سرم را بلند کنم و مانع کار هنری من در ايران خواهد شد»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين هنرپيشه سينما و تلويزيون، ضمن انتقاد از پخش کنندگان و خريداران اين فيلم جعلی ، با بيان اين که «من و خانواده ام تصور می کرديم در جامعه ای منطقی زندگی می کنيم»، ادعا می کند که ۹۰ درصد مردم کشورش، اين مسائل را به صورت جدی دنبال می کنند.

گاردين در بخش ديگری از گزارش خبرنگارش از تهران، می نويسيد: نامزد سابق خانم اميرابراهيمی که دستيار کارگردان است، به جرم ساخت و توزيع اين فيلم، احتمالا به سه سال زندان و معادل ۶ هزار پوند جريمه محکوم خواهد شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32238

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت و گوی ۴۵ دقيقه ای زهرا اميرابراهيمی با گاردين: به من گفت، کاری می کنم نتوانی سرت را بلند کنی! انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016