دوشنبه 26 آبان 1382

خانواده‌ عبدي با وي ملاقات كردند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق سياسي
خانواده‌ي عباس عبدي روز گذشته همزمان با سالگرد شهادت حضرت علي (ع) با نامبرده در زندان ملاقات كرده و به همراه او افطار كردند.
وكيل مدافع عبدي به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: اين ملاقات به دستور دادستان تهران و همكاري مسوولان بندي كه عبدي در آن به سر مي‌برد، صورت گرفته و با توجه به اين‌كه هيچ‌گونه محدوديت زماني براي آن وجود نداشت، براي روحيه‌ي فرزندان او بسيار خوب و موثر بود.
نيك‌بخت با بيان اينكه در اين ملاقات حضور نداشته است، گفت: عبدي از لحاظ ملاقات با اين‌جانب، هيچ‌گونه مسووليتي ندارد و من هر زمان كه بخواهم مي‌توانم او را ملاقات كنم.
نيك‌بخت افزود: خانم مريم عبدي به من گفت كه تسهيلات جديدي براي عبدي در نظر گرفته شده و وي از لحاظ دسترسي به مطبوعات مشكلات كمتري از گذشته دارد و بعضي از روزنامه‌ها در اختيار وي قرار مي‌گيرند.
نيك‌بخت با اظهار اميدواري نسبت به ادامه‌ي اين وضع به صورت روال قانوني درباره‌ي وضع تجديدنظرخواهي درباره‌ي بند دال پرونده گفت: از اين لحاظ من مشكلي ندارم و بدون هرگونه محدوديت در حال مطالعه‌ي پرونده و بررسي موارد اتهامي نامبرده هستم كه بديهي است پس از پايان مطالعه‌ي اوراق تحقيقات و نيز بررسي پرونده و لايحه‌ي دفاعيه‌ي عبدي، در صورتي كه مانعي به وجود نيايد اين لايحه‌ي دفاعيه را به دادگاه تجديدنظر تقديم خواهم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/1341

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خانواده‌ عبدي با وي ملاقات كردند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016