يكشنبه 23 آذر 1382

مصاحبه اختصاصی با مقام رهبری (قسمت دوم)، بچه محل

خبرنگار- البته کسی شکی در حقانيت شما و رهبريت الهی تان ندارد و تخصص آقای مشکينی و شرکا هم در رشته رهبر شناسی قابل ترديد نيست, ولی در اين دنيای مادی, امکان دارد که گروهی شياد داستان شما را تکرار کنند, مثلا کسی خودش را به حال تهوع و صرع بزند و ديگری بگويد که او نماينده خداست و لاجرم رهبر انقلاب و مالک چاههای نفت و اموال بيت المال و جان و مال مردم. در اين مورد چه فکری کرده ايد؟
رهبر- اتفاقا مهمترين نگرانی ما هم همين است, حالا که برای اولين بار پس از قرن ها انتظار, حکومت راستين الهی تشکيل شده و نماينده رسمی و قانونی خداوند آنرا رهبری ميکند, چگونه آنرا پايدار و دايمی کنيم. ما با همفکری محارم و مشاورا ن مان طرحی تهيه کرده ايم که در مجلس بعدی به تصويب خواهد رسيد, بر اساس اين طرح که ضامن بقای دايمی ولايت مطلقه فقيه است, حکومت الهی توسط خاندان محترم خودمان تداوم خواهد يافت.

خبرنگار- منظورتان اين است که می خواهيد نظام ولايت فقيه را موروثی کنيد؟
رهبر- توجه داشته باشيد که مردم نسبت به بعضی از کلمه ها حساسيت دارند, و مثلا از نظام موروثی به ياد رژيم منحوس سلطنتی می افتند که هيچ تشابه و نسبتی با نظام الهی ما ندارد. فعلا بعضی از نخبگان ما تحت سرپرستی فيلسوف بارگاه , جناب آقای حداد عادل مشغول پيدا کردن لغات مناسب برای اعلام و بازاريابی اين طرح هستند.

خبرنگار- دوران رهبری شما با شماری از مشخصه ها شناخته شده که بهتر است در مورد هر کدام نظرات شما را جويا شوم. بعضی از مطلعين تاريخ اسلام, روش حکومت شما را تکرار خلافت عثمان دانسته اند که در آن زمان هم, معدودی از وابستگان نزديک خليفه سوم به ثروت های کلان رسيدند و بقيه مردم دچار فقر و تنگدستی شدند.
رهبر- اگر منظورتان مشخصا ثروت بيکران خانواده ه رفسنجانی است, بايد بدانيد که اين ثروت در زمان حکومت اسلامی حاصل نشده و ارتباطی به ولايت ما ندارد. شخص آقای رفسنجانی تا کنون چندين بار اين موضوع را اعلام کرده اند و اخيرا هم فرزند برومندشان ثوضيح داد ه اند که ثروت خانوادگی شان پس از انقلاب در حال کاهش بوده و از چند صد ملکی که در زمان انقلاب در قم داشته اند فقط چند تايی باقی مانده است.

خبرنگار- اگر ايشان در زمان انقلاب بيش از صد پارچه ملک فقط در قم داشتند, پس چگونه جز طاغوتی ها, توسط آقای خلخالی به رگبار بسته نشدند؟
رهبر- منظور از طاغوتی کسی است که ثروت خود را از راههای غير مشروع بدست آورده باشد.
خبرنگار- پس می فرماييد که در نظام وابسته و منحوس سلطنتی, اين امکان وجود داشه که کسانی از راههای مشروع, به چنين ثروت های نجومی برسند؟
رهبر- نخير, در آن دوران سياه, عدالتی وجود نداشت و فقط وابستگان دربار بودند که با قرداد های آلوده به مال و مکنت می رسيدند و آدمهای متدين و مذهبی دستشان از مال دنيا کوتاه بود.
خبرنگار- پس تکليف ثروت آقای رفسنجانی چه می شود؟
رهبر- همانطور که گفتيم ثروت ايشان مربوط به رژيم های وابسته پهلوی و قاجار و صفوی و هخامنشی نمی شود, و به حدود دوهزار و پانصد سال قبل بر ميگردد.

خبرنگار- البته رسوايی های مالی محدود به خانواده رفسنجانی نمی شود و داستان های خانواده واعظ طبسی, جزايری, رفيقدوست و بسياری ديگر بر سر زبانهاست, اما برای کوتاهی سخن لطفا فقط به مورد آخر بپردازيد, و علت دخالت خودتان را در محاکمه اختلاس چند ميلياردی در بنياد مستضعفان توضيح دهيد.
رهبر- اين هم يکی ديگر از توطيه های کثيفی بود که برای بدنام کردن يکی از شريف ترين ياران ما تدارک ديده بودند و خوشبختانه با عمل شجاعانه و به موقع ما خنثی شد. دشمنان انقلاب برای بدنام کردن ما و لطمه زدن به انقلاب, يک کارمند بانک را فريب دادند تا چند ميليارد تومان به حساب شخصی آقای رفيق دوست در يکی از بانک های خارج از کشور واريز کند, دستگاه قضاييه هم با هشياری کامل عمل کرده و آن کارمند ملعون را به اعدام محکوم کرد تا درسی برای بقيه شود.
خبرنگار- خوب تکليف آن پول ها چه شد؟
رهبر- از نظر ما اهميتی ندارد که آن پول در حساب بيت المال باشد يا در حساب يکی از افراد مورد اطمينان ما مثل آقای رفيق دوست, بهر صورت برای اهداف انقلاب هزينه می شود, مهم اين است که آن کارمند بانک به سزای عمل پليدش رسيد.

خبرنگار- می گويند که از هر اتوموبيلی که ساخته يا وارد می گردد مبلغ هنگفتی به حساب شما واريز می شود, که اين باعث تورم بيشتر و فشار بر مردم است.
رهبر- همانطور که بارها گفته ايم , ما يکی از مظلوم ترين شخصيت های جهان اسلام هستيم, در ساليان گذشته بر ما جفای زيادی شده است و اگر ماموريت ما انجام وظيفه الهی نبود, مدتها قبل آنرا رها کرده بوديم. حال هم , برای دفاع از مظلوميت خودمان طرحی تهيه کرده ايم به نام " توسعه اختيارات رهبری" که در مجلس هفتم به تصويب می رسد, از جمله موارد آن, افزايش حق السهم مقام رهبری از فروش خودرو هاست که البته عطف به ماسبق هم می شود. آن وقت مردم خواهند فهميد که چه ظلم هايی در حق ما می کرده اند و ما صدايمان هم در نمی آمده.

خبرنگار- از جمله شاخصه های ديگر حکومت شما, موضوع قتل های زنجيره ای است, در اين مورد چه توضيحی داريد؟
رهبر- ما اساسا با اين اصطلاح مخالفيم, و آنرا حاصل تبانی استکبار جهانی و ورشکستگان سياسی داخلی ميدانيم. ما شخصا تمام پرونده های مربوطه را بدقت مطالعه کرديم, در تمام اين مدارک, از طرح های مقدماتی گرفته تا نقشه های عملياتی و گزارشات جنايی و پزشکی قانونی, حتی يک مورد هم به استفاده از "زنجير" برخورد نکرديم, اصولا ما بکار بردن زنجير را مغاير با اصول انقلاب ميدانيم. از طرفی, برای دلسرد کردن ماموران ما, اصطلاح " خودسر" را به سر زبان ها انداختند, تا با زيرکی تسلط ما را بر اداره مملکت, زير سوال ببرند, در حاليکه حقيقت اين است که تمام عمليات با دقت کامل و طبق دستورالعمل های صادره, مو به مو اجرا شده است, ولی مخالفان برای بدنام کردن ما, بجای کلمات زيبای " طناب و کارد و مامور" لغت ناهنجار "زنجير و خودسر" را بکار می برند.

خبرنگار- از موضوعات بحث انگيز ديگر در زمان ولايت شما, جريان فرار مغز هاست, نظرتان در اين مورد چيست؟
رهبر- اگر منظور از مغز ها, همان بچه های درس خوان است که ما از زمان کودکی دلخوشی از آنها نداشتيم, خدا ميداند که در زمان دانش آموزی چه زجری از ديدن آنها می کشيديم. يک مشت آدم بدرد نخور که فقط بلدند در کتابخانه و آزمايشگاه وقت شان را تلف کنند, و برای هر حرفی که ميزديم چهار تا دليل و علت می پرسيدند.. مملکت اسلامی نيازی به اينها ندارد, ما کسانی را می خواهيم که دستورات را بدون چون و چرا انجام دهند. اينها هر کاری هم که بکنی , ولايت مطلقه توی کله شان نمی رود.

ادامه مصاحبه بزودی
بچه محل – خبر نگار ذوب نشده

بيست و سوم آذرماه هشتاد و دو

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/2187

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصاحبه اختصاصی با مقام رهبری (قسمت دوم)، بچه محل' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016