دوشنبه 22 دي 1382

نرگس محمدي: نمايندگان مردم بر سر مطالبات آنها قدمي عقب ننشينند، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
نرگس محمدي گفت: خواسته ما از نمايندگان مردم اين است كه بر سر مطالبات مردم قدمي عقب ننشينند، چرا كه ايستادگي بر مطالبات مردم در تاريخ به اسمشان به ثبت خواهد رسيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري كار ايران، ايلنا، وي كه در مراسم جبهه مشاركت ايران اسلامي در اعلام همبستگي با نمايندگان مجلس سخن مي‌‏گفت، اصلاح طلبان را به نقد خود دعوت كرد وگفت: تنها راه پيش روي اصلاح طلبان اين است كه با پاسخگويي به مطالبات مردم و رويكرد جديد، به مردم بپيوندند تا مردم آنها را تنها نگذارند، مردم هنوز به اصلاح طلبان اميدوارند، اما آيا اصلاح طلبان آنگونه كه بايد از جايگاه خود استفاده كرده‌‏اند؟ چه شد كه بين اصلاح طلبان و پايگاه اجتماعي‌‏شان شكاف افتاد و به محض اينكه محافظه‌‏كاران متوجه آن شدند، تيغ تيز خود را تيزتر كردند و خواستند كه مردم حتي از كوچك‌‏ترين انتخاب خود هم محروم شوند.
وي تشكيل تشكل‌‏ها، احزاب و گروه‌‏ها با هر نوع تفكر و گرايش را يكي از راهكارهاي ايجاد اميد در مردم عنوان كرد و گفت: قدرت اصلاح طلبان تنها از طريق مردم، جنبش دانشجويي، جوانان و زنان است كه تأمين مي‌‏شود.
وي با بيان اينكه امروز اصلاح طلبان بايد به نقد خود بنشينند و صادقانه با ملت سخن بگويند، گفت: اگر امروز در مجلس، تحصني به ردصلاحيت منتخبين مردم است، اين منتخبين راهي ندارند جز اينكه به مردم بپيوندند و بر سر مطالبات مردم بايستند اما پشتوانه ايستادگي آنان نيز بايد مردم باشند.
محمدي افزود: نه لابي با محافظه‌‏كاران، نه گفت وگوي پشت پرده بلكه ايستادگي براي مطالبات مردم و يگانگي با ملت تنها راه ممكن است.
وي در ادامه با بيان اينكه تقي رحماني هفت ماه است كه در بلاتكليفي به سر مي‌‏برد، گفت: اميدوام زندانيان سياسي از حق خود برخوردار شوند و در كنار ملت باشند اما تا زماني كه شفقت در مذبح سياست قرباني شود، هيچ راه نجاتي براي هيچ كس وجود نخواهد داشت.
وي افزود: ما به عنوان انسان، بشر و مدافعين حقوق انساني جا دارد كه در هر لحظه‌‏اي كنار هم باشيم. بسياري بايد در كنار ما خانواده زندانيان سياسي مي‌‏بودند كه نبودند و امروز هم بايد كنار متحصنين باشند.
محمدي در پايان تصريح كرد: خواسته ما خانواده‌‏هاي زندانيان سياسي اين است كه در كنار متحصنين باشيم تا اين بار حادثه كودتاي 28 مرداد و مشروطيت تكرار نشود و ملت به دموكراسي دست پيدا كنند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/3273

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نرگس محمدي: نمايندگان مردم بر سر مطالبات آنها قدمي عقب ننشينند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016