شنبه 25 بهمن 1382

رئيس كميسيون قضايي و حقوقي مجلس: خواسته اصلاح‌‏طلبان از دولت‌‏هاي خارجي عدم دخالت آنها در امور داخلي كشور است، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
رئيس كميسيون قضايي و حقوقي مجلس گفت: " خواسته اصلاح‌‏طلبان از دولت‌‏هاي خارجي عدم دخالت آنها در امور داخلي كشور است."
حجت‌‏الاسلام سيد ناصر قوامي نماينده مردم قزوين و رئيس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس ششم در خصوص بيانيه اخير اتحاديه اروپا درباره انتخابات مجلس هفتم در ايران ، به خبرنگار پارلماني خبرگزاري كار ايران ،ايلنا، گفت: به اعتقاد بنده اصلاح طلبان هنوز بر عدم مداخله كشورهاي خارجي در مسايل داخلي كشور مصر هستند. وي افزود: آنچه مسلم است اعلام صريح ما مبني بر غير قانوني بودن اين انتخابات است، اما در عين حال اين نمي تواند دليلي مبني بر دخالت بيگانگان در امور داخلي كشور باشد، چرا كه ما به لحاظ قانوني و قدرتي كه داريم مي‌‏توانيم از حق تضييع شده خود دفاع و از روند رو به گسترش آن جلوگيري كنيم و چشم اميدي نيز به خارج از مرزهاي خود نداريم.
قوامي با بيان اينكه افرادي كه سبب به وجود آمدن اين فضا شده اند بايد در اين زمينه پاسخگو باشند، تصريح كرد: مسووليت اين اظهارنظرها متوجه كساني است كه به گفته رئيس قوه مقننه سبب غير قانوني شدن 190 كرسي مجلس هفتم شده اند.
وي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر عدم دخالت بيگانگان در مسائل داخلي كشور، چطور مي‌‏توان اين اظهارنظرهاي مداخله‌‏جويانه دولت‌‏هاي خارجي را كاهش داد؟، افزود: برخي حركت‌‏ها طبعا سبب به وجود آمدن سوژه جديدي براي دشمنان كشور، مبني بر تضييع منافع ملي در ايران مي‌‏شود.
نماينده قزوين در ادامه تصريح كرد: ما كه مدعي تكيه بر آراء عمومي مردم فلسطين در تشكيل يك دولت در اين كشور هستيم نمي توانيم آنرا در كشور خود اجرا كنيم و در عينيت بخشيدن به افكار عمومي كشور ناكام هستيم.
رئيس كميسيون قضايي و حقوقي مجلس در پايان تاكيد كرد: ملت ما بايد با هوشياري و بيداري به اين وضع نابسامان پايان دهند، چرا كه با آگاهي مردم ما نمي‌‏توان متصور هيچگونه مشكلي در اين زمينه بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4621

فهرست زير سايت هايي هستند که به ' رئيس كميسيون قضايي و حقوقي مجلس: خواسته اصلاح‌‏طلبان از دولت‌‏هاي خارجي عدم دخالت آنها در امور داخلي كشور است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016