دوشنبه 27 بهمن 1382

کروبي: براي حفظ تمدن كهن و پاسداري از انقلاب و خون شهدا، در انتخابات شركت كنيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس مجلس شوراي اسلامي
حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي رييس مجلس شوراي اسلامي بعد از نماز مغرب و عشاء روز گذشته در مسجد لرزاده با اقشار مختلف مردم و خانواده‌هاي شهدا ديدار و گفت‌وگو كرد.
به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رييس مجلس شوراي اسلامي با سپاسگذاري و تشكر از مردم براي برگزاري چنين نشستي، با اشاره به در پيش بودن زمان انتخابات مجلس هفتم، گفت: ان‌شاءالله سرنوشت مردم دست خودشان باشد.
كروبي با بيان اين‌كه حضور مردم در صحنه مهم است، خطاب به مستمعين اظهار داشت: آزادي با شماست. انتخاب از آن شماست. هيچ راهي براي هيچ حكومتي نيست. حكومت‌ها يا بايد وابسته به بيگانه باشند يا متكي به مردم و پشتيباني مردم را داشته باشد؛ امام(ره) نيز بر پشتوانه مردمي تاكيد داشتند.
رييس مجلس شوراي اسلامي، با يادآوري اين‌كه مردم خود را در صحنه‌هاي مختلف از جمله راهپيمايي‌ها و نمازهاي جمعه نشان داده‌اند، متذكر شد: انتخابات بهترين معيار و ميزان موقعيت حكومت است. انقلاب و حكومت ما متكي به مردم است. كسي نبايد در حكومت ما دخالت كند، سياست ما تنش‌زدايي و سياستي مستدل، باهويت و آرام است.
كروبي با تاكيد مجدد بر اين كه بهترين پشتوانه‌ي حكومت، حضور مردم در صحنه است، به فرمايش مقام معظم رهبري كه به شدت به حضور باشور مردم در صحنه تاكيد دارند، اشاره كرد.
رييس مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: من از همه‌ي شما مي‌خواهم براي حفظ تمدن كهن و پاسداري از انقلاب و خون شهدا، در انتخابات شركت كنيد، و ديگران را نيز براي شركت در انتخابات ترغيب و تشويق كنيد؛ به هر كسي كه مي‌خواهيد راي دهيد.
گفتني است اين مراسم از سوي هيات مديره‌ي مجمع كردهاي ايلامي مقيم تهران برگزار شد. مرتضي محمودي، علي هاشمي و محمدرضا عباسي‌فر از كانديداهاي مجلس هفتم نيز در اين جلسه حضور داشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4682

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کروبي: براي حفظ تمدن كهن و پاسداري از انقلاب و خون شهدا، در انتخابات شركت كنيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016