دوشنبه 27 بهمن 1382

تا پايان روز گذشته 72 نفر ديگر از نامزدي مجلس هفتم در سراسر كشور انصراف دادند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
با انصراف ‌٧٢ نفر ديگر، تعداد داوطلبان انصراف دهنده از نامزدي نمايندگي مجلس هفتم در سراسر كشور تا پايان روز گذشته (يكشنبه) به ‌٦٧٩ نفر رسيد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، از اين تعداد ‌٦٢١ نفر مرد ( ‌٤٥/٩١ درصد) و ‌٥٨ نفر زن (‌٥٤/٨ درصد) هستند.
بر اساس اين خبر در استان‌هاي فارس، تهران، خراسان، اصفهان و خوزستان بيشترين تعداد داوطلبان انصراف دهنده ثبت شده است. در اين استانها تا روز گذشته به ترتيب ‌٧٣، ‌٦٨، ‌٦٥، ‌٥٩ و ‌٥٢ داوطلب انصراف داده‌اند.
همچنين در استان‌هاي آذربايجان شرقي، غربي، همدان و گلستان به ترتيب تعداد ‌٣٨، ‌٣١ ، ‌٢٩ و‌٢٤ نفر انصراف خود را اعلام كرده‌اند.
انصراف دهندگان در استان‌هاي لرستان، كرمانشاه، مازندران، مركزي، اردبيل و سيستان و بلوچستان به ترتيب ‌٢٤، ‌٢٠، ‌١٩، ‌١٨، ‌١٧ و ‌١٥ نفر بوده‌اند.
در قزوين، كرمان و گيلان نيز هر كدام ‌١٤ نفر و در استان هاي بوشهر، چهارمحال و بختياري ‌١٣ و ‌١٢ نفر، در كردستان نيز ‌١٢ نفر، در يزد ‌١٠ نفر، در كهكيلويه و بويراحمد ‌٨ نفر انصراف داده‌اند.
در استان‌هاي زنجان و قم هر كدام ‌٧ نفر و در استان هاي هرمزگان، سمنان، ايلام و حوزه انتخابيه اقليت هاي ديني نيز هر كدام ‌٤ نفر تا پايان روز گذشته انصراف خود را از نامزدي مجلس هفتم اعلام كرده‌اند.
گفتني است تعداد نامزدهاي انصراف دهنده تا پايان ديروز يكشنبه نسبت به روز قبل از آن (شنبه) ‌٧٢ نفر معادل ‌١٢ درصد افزايش و رشد نشان مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4710

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تا پايان روز گذشته 72 نفر ديگر از نامزدي مجلس هفتم در سراسر كشور انصراف دادند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016