سه شنبه 28 بهمن 1382

ترقي: جناح اصولگرا در صورت پيروزي در انتخابات مجلس با دولت ‌بر اساس وظيفه‌اي كه مجلس براي آنها تعيين كرده رفتار خواهند كرد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
قائم مقام مركز سياسي حزب موتلفه اسلامي معتقد است كه در صورت پيروزي جناح اصولگرا در انتخابات مجلس رفتار اين جناح با دولت رفتاري منطقي و مبتني‌بر وظيفه‌اي است كه مجلس براي آنها تعيين كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حميدرضا ترقي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار داشت: اين جناح در صورت پيروزي در انتخابات مجلس، تلاش خواهد كرد در مقابله با مشكلات و بازكردن گره‌هاي مردم، دولت را ياري كند.
به اعتقاد وي در اين صورت، جناح اصولگرا بهتر از مجلس ششم با دولت خاتمي برخورد خواهد كرد.
وي با بيان اينكه با روي كارآمدن مجلس هفتم نبايد و نمي‌توان انتظار تغيير سريع اوضاع اقتصادي، سياسي و فرهنگي را داشت افزود: شرايط سياسي، اجتماعي، اقتصادي كشور تحت تاثير مسائل بين المللي متعددي است. از اينرو نمي‌توان انتظار تغيير سريع در اين زمينه‌ها را داشت.
ترقي با بيان اينكه مجلس ششم در چندماه آينده بايد به مسائل داخلي و ساماندهي داخلي خود بپردازد، گفت: به اين ترتيب نمي‌توان تا شهريور ماه سال آينده تغيير چنداني را انتظار داشت.
قائم مقام مركز سياسي حزب موتلفه تاكيد كرد: مجلس هفتم قاعدتا، بايد در درجه اول به ضرورت ايجاد آرامش سياسي تاكيد و توجه داشته باشد تا تمام اركان نظام بتواند آينده خود را براساس سياستهاي برنامه توسعه چهارم تنظيم كند.
وي فراهم كردن زيرساختهاي برنامه توسعه چهارم را دومين اقدام مجلس و همه دستگاهها عنوان كرد و افزود: آماده شدن براي انتخابات رياست جمهوري آينده و فراهم كردن مقدمات آن در پايان سال 83 از ديگر اقداماتي است كه مجلس بايد به آن توجه كند.

Copyright: gooya.com 2016