چهارشنبه 29 بهمن 1382

لقمانيان: اگر انتخابات بدون هيچگونه دخل و تصرف و تقلب در آراء مردم برگزار شود، نوعي رفراندوم است، ايلنا

تهران-خبرگزاري كار ايران
نماينده مستفعي همدان گفت: اگر اين انتخابات بدون هيچگونه دخل و تصرف و تقلب در آرا مردم برگزار شود، مي تواند نوعي رفراندوم باشد و بسياري از چيزها را براي مسوولين و مردم روشن كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسين لقمانيان نماينده مستعفي همدان و عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلماني ايلنا ، ابراز عقيده كرد: به دليل اينكه اين انتخابات در يك شرايط نامناسب و با رد صلاحيت بي سابقه كانديداها در طول 25 سال گذشته و سردي و ياس و نااميدي در قشر دانشجو و روشنفكر و تلاش جناحي براي حضور در يك انتخابات بدون رقيب واقعي برگزار مي‌‏شود، احتمال وقوع هر تخلفي از سوي محافظه كاران كه در اين زمينه داراي سابقه نيز هستند وجود دارد.
وي افزود: جرياني مي خواهد با 15 درصد راي بر مردمي ترين انقلاب دنيا مسلط شود، در نتيجه اين انتخابات برايشان بسيار مهم و سرنوشت ساز است.
لقمانيان با اشاره به اينكه اگر 90 درصد مردم در اين انتخابات شركت كنند، نشان از نوعي اراده مردم و در صورت عدم شركت 90 درصد نشانه نوعي ديگر از اراده مردم است، گفت: ‌‏اين حضور و يا عدم حضور مردم در انتخابات براي مسوولين نظام و ملت خيلي چيزها را روشن مي كند.
وي در خصوص نظارت در برگزاري انتخابات سالم تصريح كرد : ‌‏اگر ميزان تخلف و تقلب در انتخابات و سهل انگاري واضح باشد مجلس ششم وظيفه دارد بنا بر وظيفه نظارتي خود در هر شكل با آن مقابله كند و اجازه ندهد حق ملت زير پا گذاشته شود.
نماينده مستعفي همدان خاطرنشان كرد: ‌‏وزارت كشور انتخابات دقيق، سالم و شفاف برگزار كند و اجازه ندهد حداقل تخطي در امر برگزاري انتخابات صورت بگيرد.
وي افزود: مجريان بايد با افرادي كه قصد دارند با ضرب و زور نتيجه اي را به مردم تحميل كنند، برخورد كنند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4773

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لقمانيان: اگر انتخابات بدون هيچگونه دخل و تصرف و تقلب در آراء مردم برگزار شود، نوعي رفراندوم است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016