چهارشنبه 29 بهمن 1382

جلسه اضطراري در حضور رهبر، امضا محفوظ

بر اساس نامه اي که از ايران دريافت داشته ايم، امروز صبح در حضور رهبری ولايت فقيه جلسه ای اضطراری برای حل معضل تحريم انتخابات تشکيل شده که تمامی سران رژيم در آن بوده اند. بنا بدرخواست رفسنجانی و کروبی و خاتمی و بخاطر بسيج عمومی بر تحريم انتخابت قرار است در عرض بيست و چها ساعت آينده هر يک از سران رژيم بگونه ای که عبارت خواهد بود از:
1 ـ ترساندن مردم از حمله خارجی
2ـ تحبيب و نوازش مردم
3ـ نرم صحبت کردن رهبری برای کشاندن مردم پای صندوقهای رای و اخطار رهبر بر اينکه اگر ما برويم اسلام نابود خواهد شد...
4 ـ قول دادن به اينکه اگر هم مشکلی هست ما می توانيم بين خودمان حل و فصل کنيم
6 ـ ورود بسيجِان و پاسدارن با همه هجمه خود به صحنه از فردا تا روزهای هفته آينده و خصوصا در انتخابات برای توليد رعب و وحشت
همه اينها برای فريب ديگر بار مردم است. لازم به ياد آوری ست که چند روز پيش چند نيسان شناسنامه تقلبی که تعداد آنرا شخص مطلعی بيش سه مليون اعلام کرد توسط گشت ژندارمری تايباد در مرزهای خراسان در مدت يک روز کشف و ضبط شد. همان شب بسيجيان و پاسداران که خود نيز به همراه ژندارمها مامور نگهداری آن بودند باصحنه سازی آنها را دزديدند و رانندها و سه نفر که هر سه بسيجی بودند را فراری دادند. بخش مهمی از آن به شهر مشهد بدست آيت الله واعظ طبسی افتاده. بقيه راهی تهران و اصفهان شده اند. همين فرد مطلع می کويد بخش مهمی از شناسنامه از طريق راه آهن نيز به استان يزد و کرمان برده شده و اينک نزد دو تن از معتمدين آيت الله موحدی کرمانی در يزد و کرمان ا ست. قرار است اين شناسنامه ها را به افراد بسيجی و پاسدار و ديگر مومنين به ولايت داده شود تا روز جمعه با مسافرت در سطح شهرها و دهات هر يک چند بار رای بدهند. اميدوارم اطلاعات ديگری را بزودی در اختيارتان قرار دهم.
امضاء محفوظ

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4792

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلسه اضطراري در حضور رهبر، امضا محفوظ' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016