جمعه 1 اسفند 1382

پیام تحریم "انتخابات " از طرف ابوالحسن بی صدر

اجماع ملی که در تحریم انتخابات فرمایشی تجلی می کند، می گوید:

مردم ایران بر واقعیتهای بسیار وجدان شفافی یافته اند . از جمله بر این واقعیتها
1 - ایرانیان می دانند که رفتن و رأی دادن به منصوبان مستبد، سلب حقوق و شخصیت از خود و امضای بی اختیاری بر حقوق ملی خویش است.
2 - تحریم انتخابات ، فریاد نه به خفت ملی است : ملت ایران این خواری را نمی پذیرد که بر کشور خویش بی اختیار و بر ﺁنها و کشور ، یک تن صاحب اختیار مطلق باشد. کسی بر ﺁنها و وطنشان دعوی ولایت مطلق کند که به حکم همین دعوی، عقلی برده زورمداری دارد و بنا بر این، برای مردم و کشور جز مسئله های وخیم نمی سازد.
3 - ایرانیان می دانند که رفتن و رأی دادن به کسانی که مستبدی ﺁنها را معین کرده است که دیگر تحمل کسانی را نیز ندارد که حاضر بوده اند در این رژیم کار کنند، ابراز بی اختیاری بر سرنوشت خویش و دعوت از قدرتهای خارجی به مداخله در امور کشور ، تجاوز به حقوق ملی ﺁنها و بردن و خوردن ثروتهای ملیشان است. بنا بر این،
4 - تحریم انتخابات قلابی ابراز شخصیت ملی از راه سلب مشروعیت از دولت ملاتاریا و پایان بخشیدن به دوران تقصیر ها را به گردن این و ﺁن شخص، این و ﺁن قدرت خارجی ، این و ﺁن باور انداختن و ﺁگاهی از این واقعیت است که رابطه ملت با دولت از سوئی و رابطه دولت با قدرتهای سلطه گر از سوی دیگر است که می باید تغییر کند : دولت باید تابع ملت و مستقل از قدرتهای سلطه گرخارجی باشد. تحریم انتخابات فرمایشی اعتراض سخت به مراجعه ملاتاریا به حکومتهای انگلیس و امریکا و اروپا به قصد تحصیل سکوت ﺁنها است.
مردم ایران در تحریم شرکت می کنند و اجماع ملت، جهانیان را از این واقعیت ﺁگاه می کند که ایرانیان ﺁماده برقرار کردن مردم سالاری هستند.
ابوالحسن بنی صدر
30 بهمن 1382

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4835

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پیام تحریم "انتخابات " از طرف ابوالحسن بی صدر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016