جمعه 1 اسفند 1382

رييس ستاد امنيت انتخابات استان تهران: معمولا عصر روز انتخابات به صندوق‌ها رجوع مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
رييس ستاد امنيت انتخابات استان تهران، با اعلام اين كه تاكنون مشكلي در مراحل اخذ راي، گزارش نشده است، گفت: اميدواريم انتخابات با سلامت برگزار شود.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي تعالي، در جمع خبرنگاران در استانداري تهران افزود: هر چه اجراي انتخابات به نحو مطلوب‌تري انجام شود، نظم و امنيت آن هم بيشتر تامين خواهد شد.
وي اعلام كرد: طبق گزارشهاي رسيده، تاكنون{ زمان گفت‌وگو} در 4 يا 5 شعبه‌ي اخذ راي، يا هيات‌هاي نظارت و يا عوامل اجرايي بر سر صندوق‌ها حضور پيدا نكرده‌اند و يا مشكل لاك و مهر صندوق‌ها وجود داشته است كه در حال پي‌گيري براي رفع مشكل هستيم.
رييس ستاد امنيت انتخابات استان تهران، بخشي از شايعات را از جمله از مشكلاتي خواند كه در مراحل مختلف انتخابات مسبوق به سابقه بوده است و با اعلام تلاش دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي براي خنثي‌سازي آنها، گفت: تاكنوني گزارشي درباره‌ي آنچه شناسنامه‌هاي جعلي خوانده ‌شده، دريافت نكرده‌ايم.
تعالي هم‌چنين در پاسخ به پرسش برخي از خبرنگاران درباره‌ي آنچه شايعه‌ي جابه‌جايي راي دهندگان ناميده ‌شد، آن را تاييد نكرد.
رييس ستاد امنيت انتخابات استان تهران، درباره‌ي ميزان حضور مردم در شعب اخذ راي نيز گفت: معمولا در عصر روز انتخابات به صندوق‌ها رجوع مي‌شود، اما در برخي از مناطق از ساعات اوليه، مشاركت خوب بوده است.
وي اعلام كرد: هفت هزار نيرو در تهران بزرگ و چهار هزار و پانصد نفر در ساير مناطق استان تهران تامين امنيت انتخابات را بر عهده دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4860

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس ستاد امنيت انتخابات استان تهران: معمولا عصر روز انتخابات به صندوق‌ها رجوع مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016