شنبه 2 اسفند 1382

يك مقام مسوول در فرمانداري تهران: پيش بيني 1 ميليون و 800 راي در تهران، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
يك مقام مسوول در فرمانداري تهران عنوان كرد: حداكثر تا 12 ساعت ديگر مي‏توان طبق اعداد و ارقام اساسي صحبت كرد و چنانچه برخي از پيش‌بيني‌ها درست باشد، شايعه‏پراكني‏هاي عده‏اي درباره كمبود تعرفه در حوزه‏ها محرز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، وي كه با خبرنگاران حاضر در فرمانداري سخن مي‌گفت پيش‌بيني خود را از ميزان شركت در تهران، بين يك ميليون و هفتصد تا هشتصد هزار نفر عنوان كرد و با بيان اين‌كه پنج ميليون و ده هزار تعرفه در اختيار مناطق و حوزه‏ها قرار گرفته است، ابراز عقيده كرد كه بر اين اساس پيش‌بيني مي‏شود كه بيش از سه ميليون تعرفه بازگشت داده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اين مطلب كه تحويل پنج ميليون و ده هزار تعرفه به مناطق و حوزه‏هاي اخذ راي نشان‌دهنده انتظار ما براي برگزاري انتخاباتي پرشور بوده است، با اشاره به برخي از شكايات ابراز داشت: بعد از شمارش آرا، داوطلبان مي‏توانند شكاياتشان را به فرمانداري ارائه دهند.
اين مقام مسوول تصريح كرد: چنانچه استنادات محكمي بر اساس گزارشهاي بازرسان وجود داشته باشد، اين استنادات مبناي عملكرد ما و تصميمات بعدي هيات‏هاي اجرايي قرار خواهد گرفت.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/4890

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يك مقام مسوول در فرمانداري تهران: پيش بيني 1 ميليون و 800 راي در تهران، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016