يكشنبه 17 اسفند 1382

نطق پيش از دستور علي‌اكبر موسوي خوييني با اعتراض برخي از نمايندگان مجلس روبرو شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس مجلس شوراي اسلامي
جلسه‌ي علني مجلس شوراي اسلامي امروز به رياست محمدرضا خاتمي نايب رييس اول مجلس تشكيل شد.
در جلسه‌ي امروز نطق پيش از دستور علي‌اكبر موسوي خوييني نماينده‌ي مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اعتراض برخي از نمايندگان مجلس روبرو شد و به دنبال آن مجلس به تنش كشيده شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بعد از اين‌كه موسوي خوييني در نطق خود به وظايف خبرگان رهبري اشاره كرد، موسي قرباني نماينده‌ي مردم قائنات با لفظ «خفه شو» از او خواست كه نطقش را قطع كند و بعد از آن نيز قدرت‌الله عليخاني نماينده آوج و بويين‌زهرا، سيدناصر موسوي نماينده‌ي رامهرمز، محمدعلي نبي‌زاده نماينده گچساران، سيدمحمد ميرمحمدي نماينده قم، احمد ناطق نوري نماينده نور و محمودآباد، و محمد محمدي نماينده‌ي سلسله دلفان به سمت تريبون مجلس آمدند و از ادامه‌ي نطق او در بندي كه مورد اعتراض آنها بود جلوگيري كردند.
در اين ميان علي شكوري‌راد نماينده‌ي تهران و جلال جلالي‌زاده نماينده سنندج ميانجيگري كردند و از موسوي خوييني خواستند كه آن بند را نخواند و به بند ديگر برود.
هم‌چنين محمدرضا خاتمي كه امروز رياست مجلس را به عهده داشت، اعتراض كرد و خطاب به نمايندگاني كه به نطق موسوي خوييني معترض بودند، گفت: شما تحمل شنيدن بندي از قانون اساسي را هم نداريد و هم‌چنين از موسوي خوييني خواست كه از خواندن آن بند منصرف شود و ادامه‌ي نطق را بخواند.
ضمنا آخرين جملاتي كه موسوي خوييني در نطق خود مي‌خواند نيز مورد اعتراض قدرت‌الله عليخاني قرار گرفت.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5429

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نطق پيش از دستور علي‌اكبر موسوي خوييني با اعتراض برخي از نمايندگان مجلس روبرو شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016