يكشنبه 18 مرداد 1383

حداد عادل: اميدوارم خبرنگاران با بهره‌‏مندي از آزادي در دفاع از حقيقت موفق باشند، ايلنا

مردم از ناهنجاري اخلاقي و رواج بي بند و باري در جامعه نگران هستند

تهران-خبرگزاري كار ايران

رئيس مجلس شوراي اسلامي با تبريك 17 مرداد روز خبرنگار گفت: آرزو مي‌‏كنيم خبرنگاران با بهره‌‏مندي از آزادي در دفاع از حقيقت موفق باشند.
به گزارش خبرنگاران پارلماني" ايلنا" غلامعلي حداد عادل در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور خود با تبريك روز خبرنگار و گرامي داشت ياد شهيد صارمي تصريح كرد: ياد همه خبرنگاران را كه در جبهه هاي جنگ به شهادت رسيدند، گرامي مي داريم.
وي همچنين تولد حضرت زهرا (س) و روز زن را به زنان و مادران ايران و نمايندگان زن مجلس تبريك گفت.
حداد عادل با ابراز تاسف نسبت از بي‌‏حرمتي و هتك حرمت عتبات عاليات در نجف افزود: اشغالگران بايد بدانند بي احترامي به آستان مقدس اميرمومنان به معني افشاندن بذر كينه و نفرت در قلوب دوستداران ائمه اطهار است.
وي اظهار اميدواري كرد؛ كه با خروج اشغالگران اداره كشور تحت حاكميت مردم عراق در آيد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي پس از اشاره به سفر خود در تعطيلات تابستاني به مشهد مقدس گفت: در اين سفر علاوه بر كسب فيض زيارت در صحن مطهر سخنان زائران را هم شنيدم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: اكثر مردم جدا از گراني و افزايش بي رويه قيمت‌‏ها به خصوص گراني ميوه، دارو و مسكن جوانان از بيكاري و كشاورزان از نرسيدن به موقع كود و سهم توسط دولت شكوه و گله داشتند.
حداد عادل تصريح كرد: كشاورزان گله مند بودند چرا كود و سم به قيمت دولتي در بازار نيست اما همزمان كود و سم در بازار آزاد با قيمت سياه فروخته مي شود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: مردم همچنين از ناهنجاري اخلاقي و رواج بي بند و باري در جامعه نگران هستند.
حداد عادل ادامه داد: مردم به مجلس شوراي اسلامي اميدوارند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10761

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حداد عادل: اميدوارم خبرنگاران با بهره‌‏مندي از آزادي در دفاع از حقيقت موفق باشند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016