سه شنبه 26 اسفند 1382

تقلب در انتخابات بابلسر، امضا محفوظ

در اين يادداشت مي خواهم به عنوان يك شهروند بابلسري در خصوص انتخابات بابلسر و وقايع اخير نكاتي را جهت اطلاع رساني به عموم ايرانيان مطرح نمايم:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

• آقاي مقداد نجف نژاد، نماينده فعلي بابلسر كه با ابطال آراي 3 صندوق مجددا به عنوان نماينده شهرستان بابلسر منصوب شده‌است، فرد مورد حمايت آبادگران و بيت رهبري مي باشد. اين فرد قبلا فرمانده سپاه بابلسر بوده و ليسانس خود را نيز در دوران اول نمايندگي از دانشگاهي در قم گرفته است. در دوران فرماندهي خود نيز سوابق درخشاني از جمله فروش ماسه‌هاي مرغوب سواحل بابلسر و مي رود به قيمتهاي گزاف به بهانه ساخت سينما را در پرونده خود دارد. وي و منصوبينش در سپاه به فساد اخلاقي و مالي بين شهروندان شهره بوده‌اند و در انتخابات نيز با تقلب و خريد راي روستاييان كه درصد زيادي از واجدين شرايط را تشكيل مي دهند به مجلس راه بابد.
• وي بعد از انتخاب شدن و راه يافتن به مجلس پنجم از رانتهاي نمايندگي نهايت بهره را برده و با تشكيل يك باند بزرگ زمين خواري در بابلسر كه از خود وي، برادرش، دهقان، كاظم زاده، پاشنا و چند نفر ديگر از بازاري هاي بابلسرتشكيل شده بود اقدام به تصاحب و فروش زمين هاي شهر نموده كه از اين راه به درآمدهاي ميلياردي دست يافته است.
• اختلاف آراي وي با منتخب واقعي مردم در اولين شمارش در شب انتخابات 10000 راي بوده كه در كمال تعجب در آخرين شمارش قبل از ابطال 3 صندوق به 300 راي كاهش پيدا كرد كه اين هم از عجايب اين روزهاست.
• يكي از طرفداران مقداد بعد از اعلام نتايج به من مي گفت: چطور ممكن است وي راي نياورده باشد؟ من خودم به تنهايي 10 بار به او راي داده‌ام!!

امضاء محفوظ
25/12/82

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5715

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تقلب در انتخابات بابلسر، امضا محفوظ' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016