شنبه 8 فروردين 1383

پيام تسليت آيت الله منتظري و محسن کديور به مناسبت ترور شيخ احمد ياسين

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي
‌ آيت الله منتظري درپاسخ به نامه تسليت حجت الاسلام كديور شهادت شيخ احمد ياسين را تسليت گفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نامه محسن كديور آمده است: ‌شهادت جانگداز مجاهد في سبيل الله، بنيانگذار و رهبر معنوي حماس مرحوم مغفور شيخ احمد ياسين را تسليت‌ ‌عرض مي كنم. از خداوند بزرگ براي آن قهرمان مسلمان فلسطين رحمت و رضوان، و براي تروريسم دولتي اسرائيل‌ ‌غاصب خذلان و نابودي، و براي مسلمانان اتحاد و عزم جدي براي مبارزه با صهيونيزم، و براي فلسطين عزيز آزادي و‌ ‌رهايي خواستارم. آمين يا رب العالمين .
‌ وپاسخ آيت الله منتظري به اين شرح است:
‌باسمه تعالي‌
‌پس از سلام و تسليت متقابل به مناسبت شهادت ناگوار و از دست رفتن مجاهد في سبيل الله رهبر حماس مرحوم‌ ‌مغفور شيخ احمد ياسين - طاب ثراه - كه عمر شريف خويش را در راه خدمت به اسلام عزيز و دفاع از حقوق مردم‌ ‌مظلوم فلسطين سپري نمود يادآور مي شوم :
‌ ‌دولت غاصب اسرائيل كه بر اساس ترور بندگان خدا و اشغال اراضي مسلمانان و مسيحيان فلسطين پديد آمده اگر‌ ‌گمان مي كند كه با اعمال اين قبيل جنايات ظالمانه امنيت شهروندان خود را تأمين مي كند سخت در اشتباه است ، زيرا‌ ‌هيچ ظلم و جنايتي از ديد خداي عادل و مهربان مخفي نمي ماند.
‌ ‌در سوره اعراف از قرآن كريم در رابطه با خودخواهي ها و برتري طلبي هاي يهود مي خوانيم :
‌ ‌"و اذ تأذن ربك ليبعثن عليهم الي يوم القيامة من يسومهم سوء العذاب ان ربك لسريع العقاب ...".
‌ ‌اميد است سران كشورهاي اسلامي و همه مسلمانان و آزاديخواهان جهان با اتحاد و هماهنگي كامل در راه جهاد و‌ ‌مبارزه عليه اين غده سرطاني كه به دست استعمارگران خارجي شكل گرفته و تقويت مي شود به وظيفه اسلامي و‌ ‌وجداني خويش عمل نمايند. والسلام عليكم .

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5999

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام تسليت آيت الله منتظري و محسن کديور به مناسبت ترور شيخ احمد ياسين' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016