جمعه 22 خرداد 1383

آيت‌‏الله منتظري در ديدار با فعالان دانشجويي عضو دفتر تحکيم وحدت: ضمن مبارزات سياسي خود به علم و دانش اهميت بدهيد، ايلنا

Montazeri.jpg

تعدادي از فعالان دانشجويي دفتر تحکيم وحدت امروز با آيت‌‏الله منتظري ديدار کردند.
به گزارش خبرنگار" ايلنا", در اين ديدار آيت‌‏الله منتظري با تاکيد بر اين نکته که بايد افراد متعهد علم را در دست داشته باشند چرا که دنيا امروزي براساس علم مي‌‏باشد, گفت: فعالان دانشجويي و افراد متعهد سياسي بايد به مطالعه و علم اندوزي اهميت زيادي قائل باشند و نگويند که فقط بايد مبارزات سياسي داشته باشيم.
وي با اشاره به احاديث و روايات اسلامي افزود: افرادي که به مسائل روز آگاه نباشند, تحت هجوم مشکلات قرار مي‌‏گيرند. چرا که در جهان امروز حرف اول را در همه زمينه‌‏ها علم و فنآوري مي‌‏زند.
آيت‌‏الله منتظري با تاکيد اين مطلب که طلب علم بر همه مسلماني و در هر مکاني واجب مي‌‏باشد, تصريح کرد: براي استفاده از منابع بي‌‏نهايت خداوند نياز به بهره‌‏گيري از علم و دانش است.
وي تصريح کرد: به برادران دانشجوي سياسي توصيه مي‌‏کنم که ضمن مبارزات سياسي خود به علم و دانش اهميت بدهند. چرا که حکمت گمشده مومن است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه ديدار سعيد رضوي فقيه؛ دبير سياسي دفتر تحکيم وحدت ضمن تشکر از آيت‌‏الله منتظري، هدف اين ديدار را بهره‌‏گيري از رهنمودهاي ايشان در خصوص مسائل سياسي، اجتماعي و تبادل نظر فعالان دانشجويي عضو دفتر تحکيم وحدت ذکر کرد و افزود: يک غرض ديگر بنده از ديدار خداحافظي از جنابعالي براي عزيمت به يک سفر علمي و تحقيقاتي در جهت تکميل تحصيلات است.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8810

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آيت‌‏الله منتظري در ديدار با فعالان دانشجويي عضو دفتر تحکيم وحدت: ضمن مبارزات سياسي خود به علم و دانش اهميت بدهيد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016