جمعه 15 خرداد 1383

كروبي در گفت‌وگو با ايسنا: مطمئنم درباره برنامه چهارم توسعه، اولويت با مصوبه‌ مجلس است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي كروبي، درباره ارجاع برنامه چهارم توسعه از سوي مجلس ششم به مجمع تشخيص مصلحت نظام، دفاع از مصوبه مجلس را امري طبيعي دانست و گفت: در مجلس ما نگاه مي‌كرديم كه تغيير و تحولات به نفع كشور باشد و در برابر كفه‌ي شوراي نگهبان همواره كفه مجلس را در نظر داشتيم.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حاشيه همايش «انديشه امام، در نگاه انديشمندان جهان» افزود: خوشبختانه در چند سالي كه در مجلس فعاليت مي‌كردم مجمع تشخيص مصلحت نظام، نيز بين شوراي نگهبان و مجلس شوراي اسلامي، كفه‌ي مجلس را در نظر مي‌گرفت، البته در مواردي كه بي‌تعارف به موضوعات سياسي خاص مربوط مي‌شد، در آنجا تصميم‌گيري در سطح همان موضوع مورد نظر قرار مي‌گرفت.

رييس سابق مجلس شوراي اسلامي ابزار داشت: درباره برنامه چهارم توسعه من مطمئنم نظر مجلس(ششم) در اولويت قرار دارد، اما در مجمع تشخيص مصلحت نظام، در كنار ديگر اعضا، تابع راي اكثريت هستم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره‌ي بررسي پرونده فعاليت هسته‌يي ايران در آژانس انرژي اتمي نيز گفت: معتقدم در اين باره كار سياسي شده است، اگر آنها ابهاماتي درباره‌ي پرونده ايران دارند بايد تا به حال در رفت و آمدهايي كه داشته‌اند برطرف مي‌شد كه البته ايران هم همكاري خوبي داشته است. متاسفانه دخالت‌هاي سياسي كه بعضا از سوي آمريكاست، مساله را از روند كاري خود خارج كرده است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، با ابراز اميدواري نسبت به بسته‌شدن پرونده فعاليت هسته‌يي ايران در شوراي حكام تاكيد كرد: در عين حال تصميم نهايي در خصوص چگونگي تعامل با آژانس، از سوي شوراي عالي امنيت ملي، مجلس و از سوي مقام معظم رهبري گرفته خواهد شد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8525

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي در گفت‌وگو با ايسنا: مطمئنم درباره برنامه چهارم توسعه، اولويت با مصوبه‌ مجلس است' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016