يكشنبه 17 خرداد 1383

ميردامادي: مجلس زنده، پرسروصداست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس سياسي
معاون دبيركل جبهه‌ي مشاركت با بيان اين كه مجلس ششم به لحاظ سياسي پر سر و صدا بود، اين امر را دليلي بر زنده بودن مجلس ششم دانست و تاكيد كرد: مجلس زنده مجلسي پرسر و صداست.
محسن ميردامادي در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: مجلس برآيند عامه‌ي مردم است و اگر مجلس پرهياهو و پرهيجان باشد، جامعه آرام مي‌شود. اگر مجلس سركوب شود و اجازه‌ي سروصدا به نمايندگان داده نشود، اين هياهو به متن جامعه مي‌رود و مشكلاتي جدي ايجاد خواهد كرد.
وي خاطرنشان كرد: درصد طرح‌ها و لوايح سياسي در مجلس ششم بسيار كم‌تر از طرح‌ها و لوايح اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي بود. مجلس ششم در زمينه‌ي اقتصادي فعال‌تر از مجالس قبلي بود و مسايل اقتصادي مهمي چون سرمايه‌گذاري خارجي، قانون تجميع ماليات‌ها و تشكيل صندوق ذخيره‌ي ارزي در مجلس ششم مطرح شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: مجلس ششم در سياست خارجي راه‌هاي بسته شده‌اي را كه در مجالس گذشته باز نشده بود گشود؛ مجالس قبلي كمتر خودشان را در سياست خارجي موثر مي‌ديدند در حالي كه مجلس ششم در سياست خارجي مدعي بود.
ميردامادي در پايان گفت: مجالس قبلي با اتحاديه‌ي و پارلمان اروپا رابطه‌اي نداشتند، ولي الان مي‌بينيم كه با فعاليت‌هاي موثر مجلس ششم رابطه‌ي خوبي بين پارلمان اروپا و مجلس ايران برقرار شده است و مجلس ششم با پارلمان برخي از كشورها رابطه برقرار كرد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8601

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ميردامادي: مجلس زنده، پرسروصداست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016