شنبه 23 خرداد 1383

وزير راه و ترابري استيضاح مي شود، خبرگزاري فارس

نماينده مردم مسجد سليمان در مجلس شوراي اسلامي گفت: مجمع نمايندگان استان خوزستان خواهان برخورد جدي با وزير راه و ترابري است.

اميدوار رضايي ميرقائد كه در گفتگو با خبرنگار پارلماني فارس سخن مي گفت، با بيان اينكه اعضاي مجمع نمايندگان استان خوزستان در پي برخورد قانوني با وزير راه و ترابري هستند، افزود: در آخرين جلسه مجمع خوزستان راجع به مشكلات خوزستان و مسايل مربوط به وزارت راه و ترابري بحث هايي شد و تصميماتي در خصوص برخورد با وزير راه گرفته شد.
نماينده مردم مسجد سليمان در مجلس شوراي اسلامي افزود: به دنبال مشكلات پروازهاي خوزستان به خصوص اهواز و آبادان و مشكلات قبلي كه وجود داشت، مجمع نمايندگان استان خوزستان خواهان برخورد جدي با وزير راه و ترابري است.
وي خاطرنشان ساخت: برخي از نمايندگان به دنبال مذاكره، برخي ديگر به دنبال طرح سوال و برخي ديگر نيز به دنبال استيضاح وزير راه هستند كه من نيز با هر سه مورد موافق هستم. اگر سوال و مذاكره به نتيجه‌اي نرسيد، نمايندگان آبادان خواهان برخورد جدي با وزير راه هستند.
اميدوار رضايي افزود:‌ در سه شنبه يا چهارشنبه هفته آينده كه نمايندگان در مجلس حضور مي يابند، وضعيت برخورد با وزير راه و ترابري مشخص مي شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يك نماينده ديگر مجلس شوراي اسلامي نيز در اين باره گفت: برخي از نمايند‌گان مجلس در حال جمع آوري امضا براي استيضاح احمد خرم وزير راه و ترابري هستند.
وي كه نخواست نامش فاش شود با بيان اينكه عده‌اي از نمايندگان با طرح پنج سوال درباره عملكرد وزارت راه خواهان استيضاي وزير راه و ترابري شده اند، گفت: در اواخر اين هفته يكي از نمايندگان در حال جمع آوري امضا براي استيضاح آقاي خرم بود.
وي عدم پيگيري و مشخص نكردن مسببان حادثه قطار نيشابور و عدم پرداخت خسارت به آسيب ديد‌گان، تلفات بالاي حوادث جاده‌اي، عدم دقت و پيگيري تاخيرها و لغو شدن پروازها و عدم پاسخگويي مسوولين به مردم را از جمله دلايل استيضاح وزير راه دانست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8832

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير راه و ترابري استيضاح مي شود، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016