چهارشنبه 27 خرداد 1383

بازداشت 28 اماراتي در يک هفته؛ جمهوري اسلامي ايران هشتمين کشتي اماراتي را هم متوقف کرد، ايلنا

هشتيمن کشتي اماراتي که وارد مرزهاي آبي جنوب ايران شده بود ديروز توسط نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي متوقف شد.
به گزارش سرويس ديپلماتيک ايلنا به نقل از شبکه خبري جهاني العالم اين هشتمين کشتي اماراتي است که طي يک هفته گذشته از سوي نيروهاي ايران توقيف مي‌‏شود.
اين شبکه تلويزيوني به نقل از سردار محمدرحيم دهقان از فرماندهان نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام کرد: اين کشتي به همراه پنج سرنشين آن در نزديک جزيره سيري در آب‌‏هاي خليج‌‏فارس توقيف شده است. با اين حساب، تعداد اتباع اماراتي بازداشت‌‏شده در هفته‌‏هاي گذشته از سوي ايران به 28 نفر رسيد.
شبکه مزبور، همچنين تصاويري از اين کشتي و سرنشينان آن را به نمايش گذاشت.
العالم، يکشنبه گذشته نيز به نقل از منابع امنيتي اعلام کرده بود هفت فروند کشتي اماراتي در سواحل جنوبي ايران متوقف و 23 سرنشين آن بازداشت شده‌‏اند.
به گزارش روزنامه فرامنطقه‌‏اي الحيات، توقيف کشتي‌‏هاي اماراتي در ايام گذشته رو به افزايش گذاشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سردار عليرضا افشار، معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح ديروز با تأييد اين اخبار، تصريح کرده بود: هفته گذشته در9 مايلي جنوب جزيره قشم و در آبهاي سرزمين ايران، هفت شناور اماراتي با 23 نفر خدمه توسط نيروي دريايي سپاه بازداشت شده و منتظر تشکيل دادگاه هستند.
نظاميان اماراتي اخيراً يک لنج ماهي‌‏گيري ايراني را در آب‌‏هاي آزاد اطراف جزيره ابوموسي، متوقف و ملوانان آن را به بندر راشد دوبي منتقل کردند.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8988

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازداشت 28 اماراتي در يک هفته؛ جمهوري اسلامي ايران هشتمين کشتي اماراتي را هم متوقف کرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016