جمعه 29 خرداد 1383

سرتيپ جزايري: خليج‌‏فارس بايد براي همه داراي امنيت کامل باشد؛در غير اين صورت، ديگران هم نمي‌‏توانندانتظارامنيت داشته باشند، ايلنا

سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درباره بروز حوادث اخير در خليج‌‏فارس و درياي عمان تأکيد کرد: تردد شناورها در خليج‌‏فارس بايد داراي امنيت کامل براي همه باشد و در صورت خدشه‌‏دار شدن اين امنيت، ديگران هم نمي‌‏توانند انتظار امنيت داشته باشند.
سردار سرتيپ سيد مسعود جزايري در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا گفت: پس از پيروزي انقلاب اسلامي و تا هنگامي که وحدت کلمه حفظ شده، توانستيم در برابر هجمه‌‏هاي خارجي مقاومت کنيم و در شرايط فعلي نيز غير از اين نيست.
وي تصريح کرد: در بعد سياست خارجي و باتوجه به مسايل خاص آن بايد نظريه‌‏اي مبتني بر وحدت رويه از سوي مسؤولان نظام اعلام شود.
رئيس اداره‌‏کل روابط عمومي و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه با تأکيد بر اينکه رسانه‌‏هاي کشور نيز بايد مبلغ وحدت‌‏رويه باشند، اظهار داشت: تبليغ وحدت رويه در کشور از سوي رسانه‌‏ها، مسؤولان نظام را در مديريت بحران ياري مي‌‏کند.
وي گفت: در شرايط فعلي ديگر بايد به سمت وحدت رويه حرکت کرد و اين امر ما را قادر مي‌‏کند تهديدهاي موجود را به خدمتي در راستاي اقتدار نظام تبديل کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016