جمعه 12 تير 1383

اعلام حمايت فدائيان خلق (اکثريت) – هلند از تظاهرات مقابل مجلس هلند به مناسبت سالگرد 18 تير

درهمبستگی با جنبش دانشجویی ایران
فراخوان به شرکت گسترده در گردهمایی به مناسبت 18 تیر

هم میهنان ایرا نی در هلند
ما ، فدائیان خلق ایران ( اکثریت) هلند شما را فرا می خوانیم که در گردهمایی روزچهارشنبه 7 ژوئیه در برابر مجلس هلند به گستردگی شرکت کنید. این گردهمایی به مناسبت 18تیر برگزار می شود : به پشتیانی از جنبش دانشجوئی ، به همبستگی با دانشجویان در بند، به اعتراض علیه سرگوبگری جمهوری اسلامی ، برای برپائی دموکراسی در ایران. جنبش دانشجوئی کشور ما در تاریخ 50 ساله خود، بنابر جوهر جوان و دمکراتیک خود، همواره همچون یکی از گُردانهای مقدم مبارزه برای دموکراسی و علیه زور و سرکوب به میدان آمده است . 18 تیر یکی از ارزنده ترین برآمدها ، و ای بسا ارزنده ترین بر آمد این جنبش در برابر سرکوب و خفقان است . 5 سال پیش در چنین روزی دانشجویان پس از دو دهه خفقان در کشور و اختناق در دانشگاه ها پرچم جنبش مستقل دانشجوئی را دگر باره برافراشتند و در 18 تیر ماه سال گذشته مبتکر حرکت دانشجوئی عظیمی شدند که از نظر دوام و گستردگی ، طی دورهٌ حاکمیت جمهوری اسلامی بیسابقه بود. اگر چه پاسخ جمهوری اسلامی به این حرکات جز سرکوب و زندان نبوده است و هنوز دانشجویانی از آن سالها در بند جمهوری اسلامی اند . اما بیگمان باز شاهد فرازهای این جنبش خواهیم بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما گردهمائی اعلام شده توسط تشکل "جنبش 18 تیر" را ابتکاری شایسته برای حمایت از این جنبش و برای انعکاس صدای اعتراض آن در پهنۀ جهانی ارزیابی می کنیم و درآن مشارکت می جوئیم . در عین حال تصریح می کنیم که د ر جامعۀ هلند هستند بسیار زنان و مردان پر آوازه و نیکنامی که بخوبی می توانند زبان در خور برای همبستگی این جامعۀ با دانشجویان و مردم کشور ما و مبارزات آنان در طریق دمکراسی باشند. دو تن از سخنرانان هلندی این گردهمائی ، خانم هیرشی علی وآقای لئون د ِوینتر ،به زعم ما زبان در خور جامعۀ هلندی برای این همبستگی ، خاصه علیه افراط گرایی نیستند.

سازمان فدائیان خلق ایران (اکثریت)- هلند
11 تیر 1383

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9630

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعلام حمايت فدائيان خلق (اکثريت) – هلند از تظاهرات مقابل مجلس هلند به مناسبت سالگرد 18 تير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016