چهارشنبه 17 تير 1383

داود سليماني : 18 تير را شکست نمي دانم بلکه نبرد نابرابري مي دانم که اتفاقا باعث تحرک بيشتر جنبش دانشجويي شد، ايلنا

نشست آسيب شناسي حادثه 18 تير در دفتر جبهه مشارکت ايران اسلامي برگزار شد.
به گزارش خبرنگار" ايلنا" نشست آسيب شناسي حادثه 18 تير عصر ديروز در دفتر جبهه مشارکت ايران اسلامي با حضور؛ داود سليماني؛ عضو شوراي مرکزي جبهه مشارکت ايران اسلامي مرادويسي؛ عضو شوراي سردبيري روزنامه " وقايع اتفاقيه" و ابوالفضل آسيابي از اعضاي سابق انجمن اسلامي دانشگاه تبريز برگزار شد.
گفتني است؛ اين مراسم با هدف بررسي حادثه 18 تير کوي دانشگاه تهران، حادثه دانشگاه تبريز و بررسي روند توقيف روزنامه اسلام برگزار شده بود.
عضو شوراي سردبيري روزنامه" وقايع اتفاقيه" در اين مراسم گفت: حتي اگر تمام اصلاح طلبان را از عرصه سياسي خارج کنند، هيچ اصلاح طلبي راهکار خارجي را ترجيح نخواهد داد بلکه شايد خود محافظه کاران مردم را به سوي راهکار خارجي سوق دهند.
وي افزود : حزب الله احساس مي کند که تا به حال نتوانسته است دولتي داشته باشد و آلان پازلي به وجود آمده که حزب الله مي تواند در آن جاي گيرد، احساس آنها اين است که بعد از مجلس هفتم و انتخابات رياست جمهوري اين پازل حل مي شود اما به پارامتر بسيار مهمي توجه ندارند و اين بزرگترين ضعف آنهاست که مردم را در اين پروسه اصلا در نظر نگرفته اند.
ويسي تصريح کرد: ‌‏بسته شدن روزنامه سلام و فشار به دانشجويان در کوي دانشگاه بازي‌‏اي است که تاکنون ناتمام مانده است و بسته شدن سلام از نظر من از هزينه هاي پيگيري قتل هاي زنجيره اي بود.
عضو شوراي سر دبيري روزنامه توقيف شده سلام اظهار داشت آقاي موسوي خوييني بيشترين بار را در زمان انتشار روزنامه سلام داشتند و اگر الان با پايان يافتن توقيف 5 ساله اين روزنامه تصميم به انتشار مجدد آن بگيرند، قطعا تمام دوستان آْماده همکاري خواهند بود.
ويسي در ادامه در پاسخ به سوالي در خصوص حادثه 18 تير يادآور شد : 18 تير را شکست نمي دانم بلکه نبرد نابرابري مي دانم که اتفاقا باعث تحرک بيشتر جنبش دانشجويي شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به اهميت نظر و ديدگاه دانشجويان حاضر در خصوص وضعيت حاکم بر جامعه گفت : اگر دانشجويان وکلا و نويسندگان از حکومتي راضي باشند، نشانگر مترقي بودن آن حکومت است .
ويسي عامل ديگر براي سنجش يک سيستم را مهاجرت يا عدم مهاجرت نخبگان به خارج از کشور دانست و افزود :‌‏متاسفانه برخي امروز سرشان را زير برف کرده اند و از اين مساله غافل هستند.
ابوالفضل آسيابي از اعضاي سابق انجمن اسلامي دانشگاه تبريز ديگر سخنران اين مراسم بود که در آستانه سالگرد حادثه 20 تير اين دانشگاه به بررسي و شرح ماجراي آن روزهاي دانشگاه تبريز پرداخت.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/9796

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'داود سليماني : 18 تير را شکست نمي دانم بلکه نبرد نابرابري مي دانم که اتفاقا باعث تحرک بيشتر جنبش دانشجويي شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016